Olvan i els botiguers de Cal Rosal engeguen dues campanyes per potenciar el comerç de proximitat i fidelitzar els clients
Olvan (Berguedà).- L'Ajuntament d'Olvan i la Unió de Botiguers i Comerciants de Cal Rosal han engegat dues campanyes amb l'objectiu de potenciar el comerç de proximitat i fidelitzar els clients. 'Cal Rosal obert tot l'any' i 'Estimat client' són els eslògans de les iniciatives comercials que neixen amb la voluntat de difondre l'oferta del municipi des que la carretera c-16 ja no passa per l'interior de la colònia tèxtil. En una de les campanyes, la Unió de Botiguers i Comerciants sortejarà un lot de productes valorat en 300 euros. L'entitat segueix apostant per oferir als visitants productes de 'casa' i de qualitat, ha remarcat Maria Grandia, en representació dels botiguers.
19/06/2008 - 13.00 Actualitzat 19/06/2008 - 13.00
Avui és notícia
Reubiquen part dels desallotjats del B9, mentre que una setantena es neguen a marxar de Badalona

Fiscalia insta a aclarir urgentment si Albiol ha ofert solucions als desallotjats del B9
Del "tots som persones" al "tenim por": com viu el barri del Sant Crist el desallotjament del B9
Com queden les tarifes del transport públic per al 2026 a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona
L'economia que ve segons el Banc d'Espanya: boom del consum a cop de crèdit i alça salarial