
Washington
Outlook.com reemplaça oficialment Hotmail per competir amb Gmail
Microsoft ha començat a migrar els 300 milions de comptes de Hotmail cap a Outlook.com. El nou servei ja compta amb 60 milions d'usuaris, un terç dels quals també ho són de Gmail. L'empresa de Bill Gates vol evitar el pànic en el canvi.
Redacció
19/02/2013 - 09.02 Actualitzat 19/02/2013 - 10.48
Quantes vegades hem rebut correus alarmants que deien que Hotmail tancava? Doncs bé, ara va de debó. Microsoft ha començat a migrar els comptes de Hotmail cap a Outlook.com, el nou servei de correu electrònic amb què vol competir amb Gmail, del gegant Google.
Són un total de 300 milions de comptes de Hotmail les que passaran a Outlook sense que hi intervinguin els usuaris, de forma que un dia es trobaran amb la nova interfície de la multinacional. El canvi es farà per servidors i no per països i previsiblement s'haurà completat aquest estiu.
La nova interfície d'Outlook és neta i intuïtiva i permet una gestió ràpida dels correus i una visualització de les fotografies adjuntades dins de la mateixa pantalla, un detall que l'apropa a Gmail.
En el nou correu electrònic s'elimina la publicitat dels "banner" i no s'usen les converses dels usuaris per enviar publicitat relacionada, però sí l'actualització dels contactes que estiguin a Facebook o Twitter.
Outlook.com, com expliquen en aquest post al seu blog, neix amb 60 milions d'usuaris propis, que s'hi han sumat des que l'estiu passat es va llançar en proves. Un terç d'aquests nous usuaris també tenen compte a Gmail, l'altre gran servei de correu electrònic juntament amb Yahoo. Molt aviat, a més, integrarà el servei de veu Skype.
Són un total de 300 milions de comptes de Hotmail les que passaran a Outlook sense que hi intervinguin els usuaris, de forma que un dia es trobaran amb la nova interfície de la multinacional. El canvi es farà per servidors i no per països i previsiblement s'haurà completat aquest estiu.
La nova interfície d'Outlook és neta i intuïtiva i permet una gestió ràpida dels correus i una visualització de les fotografies adjuntades dins de la mateixa pantalla, un detall que l'apropa a Gmail.
En el nou correu electrònic s'elimina la publicitat dels "banner" i no s'usen les converses dels usuaris per enviar publicitat relacionada, però sí l'actualització dels contactes que estiguin a Facebook o Twitter.
Outlook.com, com expliquen en aquest post al seu blog, neix amb 60 milions d'usuaris propis, que s'hi han sumat des que l'estiu passat es va llançar en proves. Un terç d'aquests nous usuaris també tenen compte a Gmail, l'altre gran servei de correu electrònic juntament amb Yahoo. Molt aviat, a més, integrarà el servei de veu Skype.
Avui és notícia
Els pescadors catalans podran pescar finalment 143 dies al Mediterrani el 2026
Jubilar-se abans o després del que toca: quines opcions tens i quins avantatges i inconvenients hi ha
Mor l'actor Héctor Alterio als 96 anys
El jutge deixa en llibertat Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Cerdán
Urtasun insisteix a Sánchez que cal un "reset" del govern espanyol per continuar la legislatura