Roures afirma que fins deu dies abans no es decidirà si el Barça-Madrid coincideix amb les eleccions
El president de Mediapro considera que la data del partit depèn de la classificació i de la jornada de la Lliga de Campions d'aquella setmana.
08/09/2010 - 14.06 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11
El president de la productora catalana Mediapro, Jaume Roures, ha afirmat que fins vuit o deu dies abans del Barça-Madrid no es decidirà quan es jugarà aquest partit que, en principi, coincideix amb les eleccions catalanes del diumenge, 28 de novembre. En una entrevista a El matí de Catalunya Ràdio, amb Manel Fuentes, Roures ha revelat que la data definitiva del matx es concretarà entre el 18 i el 20 de novembre.
El responsable de Mediapro ha explicat que el Barça-Madrid es disputarà dissabte o diumenge depenent "de la classificació d'aquell moment, dels clubs. Crec que aquella setmana hi ha Champions, el Reial Madrid juga dimarts, el Barça ho fa dimecres i, a més, crec que juga fora. Depèn d'un equilibri de totes aquestes coses". En tot cas, "evidentment es tindrà en compte que hi ha una jornada electoral i que això pot afectar el dia i també l'horari. Tot està obert".
Sobre televisió, el president de Mediapro ha destacat el paper de Catalunya en la producció d'èxits d'audiència: "A Catalunya es produeix el 35% dels programes del prime time televisiu espanyol, i no només té a veure amb la nostra presència". I assegura que això no es valora "des del punt de vista de l'impuls que l'administració hauria de donar al nostre sector".
catradio.cat/mati
El responsable de Mediapro ha explicat que el Barça-Madrid es disputarà dissabte o diumenge depenent "de la classificació d'aquell moment, dels clubs. Crec que aquella setmana hi ha Champions, el Reial Madrid juga dimarts, el Barça ho fa dimecres i, a més, crec que juga fora. Depèn d'un equilibri de totes aquestes coses". En tot cas, "evidentment es tindrà en compte que hi ha una jornada electoral i que això pot afectar el dia i també l'horari. Tot està obert".
Sobre televisió, el president de Mediapro ha destacat el paper de Catalunya en la producció d'èxits d'audiència: "A Catalunya es produeix el 35% dels programes del prime time televisiu espanyol, i no només té a veure amb la nostra presència". I assegura que això no es valora "des del punt de vista de l'impuls que l'administració hauria de donar al nostre sector".
catradio.cat/mati
Avui és notícia
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners

Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA
Activada l'alerta Inuncat pel risc de pluges abundants al litoral i prelitoral de Barcelona i Girona