Sant Cugat del Vallès es promociona com a destí turístic amb el Monestir, Collserola i el Mercantic com a reclam
ACN Sant Cugat del Vallès.-Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) ha posat en marxa una nova oferta amb quatre paquets turístics per donar a conèixer la ciutat i atraure nous visitants, especialment aquells turistes que van a Barcelona i que poden trobar al voltant altres alternatives. El primer paquet es centra en conèixer el Monestir de Sant Cugat a través d'una ruta amb audioguia, el segon és una ruta que, a banda del Monestir, incorpora un passeig en bicicleta pel Parc de Collserola; el tercer complementa el Monestir amb una visita al mercat 'vintage' Mercantic i l'últim ofereix la possibilitat de visitar el Museu Marilyn Monroe. Aquesta oferta s'ha treballat conjuntament entre l'Ajuntament, la Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona i Ferrocarrils de la Generalitat. Aquests dos últims agents seran els encarregats d'oferir els paquets als visitants i, en el cas d'FGC, s'oferirà un descompte en el bitllet d'anada i tornada per aquells turistes que optin per algun d'aquests productes.
23/02/2016 - 17.31 Actualitzat 23/02/2016 - 17.31
Avui és notícia
Avís per pluja al Camp de Tarragona i l'Ebre després del fort aiguat de Badalona

Brussel·les flexibilitza la prohibició total de vendre cotxes de gasolina a partir del 2035
Els preus dels principals títols de transport públic el 2026, si es manté l'aportació estatal
La Xina rebaixa els aranzels al sector porcí català al 9,8%: "És una gran notícia"
El pla d'habitatge de la CE aposta per construir més pisos però evita regular el preu del lloguer