Cerdán cas Koldo
Desallotjament Institut B9 Badalona
Errejón Elisa Mouliaá
Llei drets LGTBIQ+
Nick Reiner cadena perpètua
Alerta pluja Montsià
Warner Bros
Trump petroli Veneçuela
Banksy Museu Moco Barcelona
Ajut ulleres i lentilles
ERO a Telefónica
Uber Eats jutjats
The Best
París Barça
Talavera - Real Madrid

Sant Cugat

Sant Cugat del Vallès llança una App per promoure turisme i comerç

L'aplicació pionera vol promoure el comerç i el turisme a la ciutat posant a l'abast de la mà tota l'oferta d'oci, cultural i comercial de la ciutat.

Redacció

02/04/2013 - 08.48 Actualitzat 02/04/2013 - 12.40

Sant Cugat del Vallès disposa d'una nova eina digital per poder-se moure pel municipi. Es tracta de "Sant Cugat a la butxaca", una aplicació pionera per a telèfons intel·ligents i tauletes perquè tant el ciutadà com el visitant tinguin tota l'oferta d'oci, cultural i comercial de la ciutat, a l'abast.

La iniciativa de llançar aquesta App és de l'Associació Sant Cugat Comerç i no només dóna informació bàsica de la ciutat, com la ubicació de l'ajuntament, o de les comissaries de policia, sinó que també informa d'on es troben els elements arquitectònics més destacats, com ara el monestir.

L'App també promou el turisme cultural i el comerç amb rutes turístiques per als diferents indrets més rellevants i els horaris d'obertura de les botigues, ofertes i promocions i una dada prou pràctica: la localització dels diferents aparcaments soterrats, on també s'informa si amb alguna compra s'ofereix descompte amb l'estacionament.

Segons apunta Maite Pérez, presidenta de l'associació, es tracta que els turistes "tinguin totes les opcions. Que puguin pensar: 'Vinc, faig una volta pel monestir, després dino a aquest restaurant, a la tarda miro les botigues que m'interessen i acabo a l'Auditori a la nit veient una obra".

La idea de crear una aplicació per a telèfons intel·ligents i tauletes és una conseqüència de la voluntat d'atracció de visitants i es va prendre després de veure els resultats d'una enquesta ciutadana.