
Sant Cugat
Sant Cugat del Vallès llança una App per promoure turisme i comerç
L'aplicació pionera vol promoure el comerç i el turisme a la ciutat posant a l'abast de la mà tota l'oferta d'oci, cultural i comercial de la ciutat.
Redacció
02/04/2013 - 08.48 Actualitzat 02/04/2013 - 12.40
Sant Cugat del Vallès disposa d'una nova eina digital per poder-se moure pel municipi. Es tracta de "Sant Cugat a la butxaca", una aplicació pionera per a telèfons intel·ligents i tauletes perquè tant el ciutadà com el visitant tinguin tota l'oferta d'oci, cultural i comercial de la ciutat, a l'abast.
La iniciativa de llançar aquesta App és de l'Associació Sant Cugat Comerç i no només dóna informació bàsica de la ciutat, com la ubicació de l'ajuntament, o de les comissaries de policia, sinó que també informa d'on es troben els elements arquitectònics més destacats, com ara el monestir.
L'App també promou el turisme cultural i el comerç amb rutes turístiques per als diferents indrets més rellevants i els horaris d'obertura de les botigues, ofertes i promocions i una dada prou pràctica: la localització dels diferents aparcaments soterrats, on també s'informa si amb alguna compra s'ofereix descompte amb l'estacionament.
Segons apunta Maite Pérez, presidenta de l'associació, es tracta que els turistes "tinguin totes les opcions. Que puguin pensar: 'Vinc, faig una volta pel monestir, després dino a aquest restaurant, a la tarda miro les botigues que m'interessen i acabo a l'Auditori a la nit veient una obra".
La idea de crear una aplicació per a telèfons intel·ligents i tauletes és una conseqüència de la voluntat d'atracció de visitants i es va prendre després de veure els resultats d'una enquesta ciutadana.
La iniciativa de llançar aquesta App és de l'Associació Sant Cugat Comerç i no només dóna informació bàsica de la ciutat, com la ubicació de l'ajuntament, o de les comissaries de policia, sinó que també informa d'on es troben els elements arquitectònics més destacats, com ara el monestir.
L'App també promou el turisme cultural i el comerç amb rutes turístiques per als diferents indrets més rellevants i els horaris d'obertura de les botigues, ofertes i promocions i una dada prou pràctica: la localització dels diferents aparcaments soterrats, on també s'informa si amb alguna compra s'ofereix descompte amb l'estacionament.
Segons apunta Maite Pérez, presidenta de l'associació, es tracta que els turistes "tinguin totes les opcions. Que puguin pensar: 'Vinc, faig una volta pel monestir, després dino a aquest restaurant, a la tarda miro les botigues que m'interessen i acabo a l'Auditori a la nit veient una obra".
La idea de crear una aplicació per a telèfons intel·ligents i tauletes és una conseqüència de la voluntat d'atracció de visitants i es va prendre després de veure els resultats d'una enquesta ciutadana.
Avui és notícia
La majoria dels desallotjats del B9 de Badalona, a la intempèrie: "Ens hem quedat sense sostre"
Què incorpora la llei per garantir els drets LGTBIQ+: més sancions i autodeterminació de gènere
Les pluges inunden alguns carrers d'Alcanar i tanquen carreteres durant hores
Illa torna a defensar al Parlament la gestió de la pesta porcina i encara no n'aclareix l'origen
Cerdán defensa la seva innocència i es declara víctima d'una persecució "pròpia de la inquisició"