Tots a 80 per hora
El reporter Miquel Piris va dos cops el mateix recorregut, un a 120 km per hora i l'altre a 80, després compara la despesa en temps i en combustible.
31/10/2007 - 16.43 Actualitzat 06/07/2020 - 09.47
El reporter Miquel Piris va dos cops el mateix recorregut, un a 120 km per hora i l'altre a 80, després compara la despesa en temps i en combustible.
Amb el resultat a la mà visita Maria Comellas, directora general Qualitat Ambiental Generalitat, per una banda, i a Pere Sauret, director tècnic de RACC. Les raons d'una i altres son avaluades per alguns destacats científics. El professor Nino Künzli, afirma que la pol·lució per micropartícules causa fins a 1.200 morts anuals. Tan ell com el l'investigador Xavier Querol, del CSIC son partidaris de reduir la velocitat i en la mateix línies es troba José Baldasano, Laboratori de Modelització Ambiental de la UPC.
Des de plató Toni Mestres demostra quina és la diferència d'energia que cal emprar per a fer circular un cotxe a 80 o a 120 km,. per hora.
Amb el resultat a la mà visita Maria Comellas, directora general Qualitat Ambiental Generalitat, per una banda, i a Pere Sauret, director tècnic de RACC. Les raons d'una i altres son avaluades per alguns destacats científics. El professor Nino Künzli, afirma que la pol·lució per micropartícules causa fins a 1.200 morts anuals. Tan ell com el l'investigador Xavier Querol, del CSIC son partidaris de reduir la velocitat i en la mateix línies es troba José Baldasano, Laboratori de Modelització Ambiental de la UPC.
Des de plató Toni Mestres demostra quina és la diferència d'energia que cal emprar per a fer circular un cotxe a 80 o a 120 km,. per hora.
Avui és notícia
Dimiteix un membre de l'executiva del PSOE enmig del degoteig de denúncies per assetjament sexual

El soci de Santos Cerdán, tercer detingut en l'operació contra l'exmilitant del PSOE Leire Díez
Quines són i qui protagonitza les trames de presumpta corrupció en l'entorn del PSOE
Per què la gran majoria de cotxes no parlen català: anàlisi d'una assignatura pendent
El català s'incorporarà per primer cop en dos models Cupra de Seat el 2026