Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Àrbitre Quintero
Xabi Alonso
Salah

TV3 arrenca la nova temporada, com a líder del mes, amb el millor setembre des del 2012

TV3 és líder de setembre per catorzè mes consecutiu, amb una quota del 14,3%. És el millor setembre des del 2012 Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 25 dies dels 30 del mes de setembre, i també ha liderat el rànquing de programes en 29 ocasions. 17 dels 20 programes més vistos del mes són de TV3, amb informatius i entreteniment. Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,5, i també són líders en credibilitat i imparcialitat.

01/10/2018 - 10.57 Actualitzat 09/09/2020 - 08.28

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar Media, i ja són catorze mesos consecutius. Aquest setembre, TV3 ha aconseguit una quota del 14,3%. Ha superat en 4,2 punts la segona cadena classificada, Antena3, i en 4,7 punts, la tercera, Telecinco.

TV3 continua liderant en les franges de "day time", amb una quota del 13,5% i a 2 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, i de "prime time", amb una quota del 17,6%, i supera en 7,2 punts la segona classificada.

TV3 ha liderat l'audiència durant 25 dies dels 30 del mes de setembre i el rànquing dels programes més vistos del dia també en 29 ocasions. També ha tornat a ser la cadena generalista més ben valorada al setembre, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Els informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat, credibilitat i imparcialitat

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les seves edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 22 ocasions, 15 de les quals ho ha fet el "TN vespre" i 5, el "TN cap de setmana vespre". Entre els 20 programes més vistos, en el segon lloc hi ha l'edició del "TN vespre" de l'11 de setembre, amb una quota del 29,2% i 823.000 espectadors. El cinquè lloc és per al "TN cap de setmana vespre" del 30 de setembre, amb 594.000 espectadors i una quota del 22,5%.

 

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,5, segons el panel de GfK. El "12-14" i el  "TN comarques" són els informatius més ben valorats, amb un 9,0. Els telenotícies de TV3 també són líders en credibilitat, amb un 96,4%, i en imparcialitat, amb un 93,3%.

Gran resultat d'audiència de les estrenes de la nova temporada i excel·lent resultat de "Marcats per l'1 d'octubre"

TV3 ha situat 17 programes en la llista dels 20 espais més vistos del mes. Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, especials, reportatges i documentals.

El "30 minuts" que es va emetre ahir, 30 de setembre, titulat "Marcats per l'1 d'octubre", ha estat l'espai més vist del mes, amb una quota del 29,2% i 854.000 espectadors. I és el més vist des del 14 de setembre del 2014, que es va emetre "L'Assemblea, un retrat".

El programa "Els meus pares" va tenir una bona estrena, tot i que la va superar el segon capítol, en què Gemma Nierga conversava amb la mare d'Andreu Buenafuente, que va fer una quota del 26,4% i va tenir 588.000 espectadors, col·locant-se en el setè lloc dels més vistos del mes, i va ser líder de la seva franja a gairebé 7 punts de la competència.

L'estrena de la segona temporada de "Cases d'algú" ha fet el seu rècord històric amb un 16,7% de quota i 418.000 espectadors. El "Preguntes freqüents" continua liderant les nits del dissabte i té una valoració del 8,8 segons GfK,  i "Polònia" arrenca la seva millor temporada des del 2013, amb 755.000 espectadors i una quota del 28,5%, i també un 8,8 en la valoració qualitativa.

Entre els més vistos del mes hi ha tots els programes especials que s'han fet. El "Piromusical" de la Mercè és el quart, amb una quota del 22,9% i 629.000 espectadors. L'acte institucional de l'11 de setembre és vuitè, amb 579.000 espectadors i una quota del 26,0%. El segueix "Històries de Palau", amb 525.000 espectadors, una quota del 22,8% i una valoració de 8,9 segons el panel GfK.

La nit temàtica que TV3 li va dedicar a Kilian Jornet també va fer molt bon resultat. La pel·lícula "De camí a l'Everest" està en el tretzè lloc dels més vistos del mes, amb 480.000 espectadors i una quota del 20,3%. A més, d'una valoració qualitativa del 8,7.

"Catalunya aixeca el teló" amb 298.000 espectadors i un 11,9% de quota i "TV3 puja al cotxe", amb un 13,9% de quota i 291.000 espectadors, també estan entre els 40 més vistos del mes.

I "La catedral del mar" continua fent molt bons resultats, amb una mitjana de 449.000 espectadors i una quota del 18,9%. El capítol que es va emetre el dia 3 de setembre, va ser el 10è més vist del mes, amb una quota del 21,5% i 519.000 espectadors.

L'especial de l'11 de setembre, "Com si fos ahir" i "La catedral del mar", el més vist a internet

Al setembre TV3 ha tingut 8,9 milions de reproduccions de vídeo. El programa més vist en directe ha estat l'especial "11-S: Diada Nacional de Catalunya" amb 44.000 usuaris únics. D'altra banda els més vistos a la carta han esta "Com si fos ahir" amb 941.000 reproduccions i "La catedral del mar" amb 236.000 reproduccions. I pel que fa al vídeo més vist ha estat el capítol de "Polònia" del dia 13 de setembre amb 67.000 reproduccions.

I pel que fa a internet, al setembre 2.869.000 usuaris únics han visitat el portal de la CCMA. La secció de Notícies (324.cat) ha tingut 1.117.000 d'usuaris únics. I a les xarxes socials, el programa més comentat de TV3 és "Preguntes freqüents" amb 263.636 piulades. TV3 és el quart canal de televisió amb més conversa social a Twitter a tot Espanya

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat