Sílvia Munt Premi Gaudí d'Honor 2026
Rosalía LUX Tour
Nou atac israelià Gaza
ES-Alert dana
Federica Mogherini
Matthew Perry
Mundial 2026 Trump
Veritats i mentides immigració
Origen pesta porcina
Ajuts cotxe elèctric
Fira de Guadalajara
Manga Barcelona
Flick Barça prèvia Betis
Eric Garcia renova Barça
Hugo Mallo abús sexual

TV3, líder de dimarts, amb els telenotícies, el "Cuines" i l'"Està passant" entre els més vistos

TV3 va tornar a ser líder d'audiència ahir dimarts amb una quota del 14%. El "TN migdia" i el "TN vespre" van ser els dos programes més vistos i líders de la franja. També van destacar el "Cuines", l'"Està passant" i el "TN comarques". El SX3 va fer la segona millor quota de la temporada en el target nens, amb un 16,6%

22/02/2023 - 11.04 Actualitzat 22/02/2023 - 13.49

Un dia més, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 14%. Cinc dels sis programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 596.000 espectadors i un 26,5% de quotaEl segon va ser el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb 456.000 espectadors i un 31,8% de quota. 

També van destacar al rànquing el "Cuines", en què Marc Ribas va preparar un arròs de costelles i safrà, que van veure 313.000 espectadors i va tenir un 22,2% de quota; l'"Està passant", el programa d'humor dels vespres amb Toni Soler, que va ser seguit per 301.000 espectadors i va fer un 16,6% de quota; i el "TN comarques", amb Núria Solé, amb 274.000 espectadors i un 24,9% de quota. 

El "Sense ficció", que va emetre el documental "Rússia, diari íntim d'una guerra" en la setmana del primer aniversari de la invasió russa a Ucraïna, va fer una quota del 12,3%, amb 247.000 espectadors. I "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, va registrar 205.000 espectadors i un 16,5% de quota. 

D'altra banda, el SX3, va registrar el seu segon millor dia de la temporada, amb una quota del 16,6% en el target nens. Es va imposar en la franja de 19.30 a 22.00, amb una quota del 27% en nens, quan tots els programes van fer molt bons resultats. Va destacar especialment l'"InfoK", amb una quota del 39,1% en nens. 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.) 

#AudiènciesTV3