Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Lando Norris
Xabi Alonso
Real Madrid Celta de Vigo

TV3 fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003

TV3, líder destacada del 26M amb una quota del 20,9%

TV3 va liderar de manera destacada la jornada electoral del 26M, amb una quota del 20,9%. És el millor resultat de TV3 en un dia d'eleccions municipals des del 2003.

27/05/2019 - 10.44 Actualitzat 27/05/2019 - 17.09

TV3 ha estat líder d'audiència a Catalunya de les eleccions del 26 de maig amb una quota del dia del 20,9%. És la millor quota de la cadena en cap de setmana de la temporada i el millor resultat de TV3 en unes eleccions municipals des del 2003. TV3 va ser líder del dia des del "TN migdia" i fins al final de la jornada amb 7 dels 9 programes més vistos del dia.

El programa "E19: Els resultats" va ser el més vist del dia amb 1.150.000 espectadors i una quota del 37,5%. En segon lloc, "E19: El compte enrere", amb 671.000 espectadors (29,1% de quota) i, en tercer, "E19: Les reaccions", amb 558.000 espectadors (35,6% de quota).

El canal 3/24 va obtenir una quota el 3,8% i va ser la cadena temàtica més vista del dia. En total, 3.252.000 espectadors van connectar en algun moment amb TV3 i el 3/24 i el minut més vist va ser a les 22.21 amb 1.303.000 espectadors i un 39,2% de quota (sumant TV3 i 3/24).

En conjunt, el grup de la CCMA va liderar la resta de grups de comunicació amb una quota total del dia del 26%.

 

Audiències digitals

490.000 usuaris únics van accedir als continguts de la jornada electoral als mitjans digitals de la CCMA. És una audiència un 37% superior a la registrada el 28A.

Pel que fa al consum en directe, 104.000 usuaris únics van seguir l'escrutini de les eleccions en directe de TV3 per internet i 13.000 usuaris únics van escoltar el programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio per internet.

L'app del 324 ha registrat una audiència de 82.000 usuaris únics, un 50% per sobre de la mitjana, i l'app de TV3 va tenir 60.000 usuaris únics, un 90% per sobre de la seva mitjana diària.

Pel que fa a la repercussió a les xarxes socials, l'especial de les eleccions va registrar 15.000 missatges a Twitter i va ser el quart programa de televisió més comentat del dia a tot Espanya.