
TV3, líder indiscutible d'audiència el 21D, amb una quota del 24,3%
TV3 va liderar de manera destacada l'audiència d'ahir, amb un 24,3% de quota. 3,5 milions de persones van contactar en algun moment del dia amb TV3 o el 3/24 per seguir la jornada electoral del 21D. El més vist del dia va ser l'especial informatiu "E17: Els resultats", que va començar a les 20.30, amb una quota del 40,2% i 1.204.000 espectadors.
22/12/2017 - 11.57 Actualitzat 22/12/2017 - 16.02
TV3 va ser líder destacada ahir, amb una quota del 24,3% a molta distància de la segona cadena més vista, que va ser La Sexta, amb un 10,6% de quota. A més, TV3 va superar els resultats del 27S del 2015, en què la quota va ser d'un 17,9%. Les quatre edicions dels especials "E17" que es van fer al llarg del dia van ocupar 4 de les 5 primeres posicions del rànquing de programes més vistos i van liderar còmodament la seva franja. Una vegada més, TV3 es converteix en un referent informatiu que compta amb la confiança dels espectadors.
El més vist del dia va ser "E17: Els resultats", amb una quota del 40,2% de quota i 1.204.000 espectadors, que va començar a les 20.30. En segon lloc hi ha "E17: Les reaccions", que es va emetre a partir de les 22.45, amb un 41,7% de quota i 1.098.000 espectadors. El va seguir "E17: El compte enrere" de les 19.00, amb 544.000 espectadors i una quota del 28,4%. El quart programa de la llista va ser el "TN migdia", amb una quota del 26,1% i 469.000 espectadors. El cinquè lloc va ser per a l'últim especial del dia, "E17: L'anàlisi", amb una quota del 35,1% i 383.000 espectadors. El "TN comarques" va ser el sisè del rànquing, amb 357.000 espectadors i una quota del 24,6%.
La cobertura de les cadenes, és a dir, els espectadors que van consumir com a mínim un minut del canal, va ser de 2.991.000 espectadors per TV3 i 1.374.000 espectadors per al 3/24. I en el conjunt de les dues cadenes, espectadors que van passar per una o altra, sense duplicar-se, van ser 3.470.000.
El minut d'or va ser a les 22.34, amb una quota del 45,3% i 1.485.000 espectadors.
Bones dades d'audiència als mitjans digitals
El portal de la CCMA va tenir una audiència de 533.000 usuaris únics. Un 51% més que en les anteriors eleccions del 27 de setembre del 2015. El 324.cat va atraure 264.000 usuaris únics, fet que suposa un augment del 140% respecte al 27S.
Les emissions en directe de TV3 per internet van ser seguides per més de 204.000 usuaris únics, un 42% més que el 27S. I el moment de més audiència en directe va ser entre les 22.00 i les 23.00, amb 77.400 usuaris únics.
Pel que fa a les emissions en directe de Catalunya Ràdio, van aplegar 59.400 usuaris únics, un 80% més que el 27S. I l'aplicació per a mòbils del 3/24 va registrar ahir més de 110.000 usuaris únics.
A les xarxes socials, l'especial electoral de TV3 va generar una conversa social de més de 26.000 missatges a Twitter, que van suposar més de 8 milions d'impressions. I el minut d'or va ser a les 23.14, amb 199 missatges.
Avui és notícia
Els socis d'investidura pressionen Sánchez perquè mogui fitxa pels escàndols que esquitxen el PSOE
Els pescadors catalans podran pescar finalment 143 dies al Mediterrani el 2026
Mor l'actor Héctor Alterio als 96 anys
La variant K de la grip A, protagonista d'una temporada de grip que es preveu excepcional
Jubilar-se abans o després del que toca: quines opcions tens i quins avantatges i inconvenients hi ha