Mor Robe Iniesta, d'Extremoduro
Illa i Pujol
Mago Pop "Mar i cel"
Mascareta obligatòria
Mor Jorge Martínez, d'Ilegales
Crim masclista Catarroja
Donant esperma càncer
Catalunya Ràdio oients
Feijóo Sánchez assetjament sexual
Vaga metges Catalunya
Claus sentència García Ortiz
Champions League
Barcelona Frankfurt
Guardiola

TV3 lidera amb contundència amb una quota del 21,5%, en el millor 11 de setembre des del 2013

TV3 va ser líder destacada d'ahir, amb una quota del 21,5%, a quasi 13 punts de la segona classificada. Aquesta és la millor quota de pantalla de TV3 des del 21 de desembre del 2017. I TV3 lidera totes les franges des de les 8.00 fins a les 0.30

12/09/2018 - 11.52 Actualitzat 09/09/2020 - 08.36

TV3 és líder absoluta amb una quota del 21,5, superant en 12,8 punts la segona classificada, Antena3, i és el millor 11 de setembre des del 2013. A més, és la millor quota de TV3 des del 21 de desembre del 2017. Tots els programes lideren des de les 8.00 fins que acaba el "prime time", a les 0.30.

Al llarg de tot el dia van contactar amb TV3, com a mínim un minut, 2.725.000 espectadors. I el minut més vist de tota la Diada va ser a les 21.40, amb 942.000 espectadors i una quota del 32,4%.

El "TN vespre" en el primer lloc del rànquing dels més vistos, va fer el millor resultat des del 5 d'abril d'aquest any, amb 823.000 espectadors i un 29,2% de quota. "Històries de Palau", va ser el tercer més vist del dia, amb 525.000 espectadors i una quota del 22,8%. El va seguir l'especial "11 de Ssetembre: Diada Nacional de Catalunya. L'anàlisi", amb 475.000 espectadors i una quota del 26,5%. I el cinquè lloc el va ocupar l'especial de la Diada, que va començar a les 16.00 i va tenir una quota del 27.6% i 430.000 espectadors.També van fer molt bon resultat l'ofrena floral al monument a Rafael Casanova, amb una quota del 28,7% de quota i 172.000 espectadors. I l'especial del matí sobre la Diada fa un gran resultat amb un 22,5% de quota i 210.000 espectadors.

En el rànquing dels més vistos també hi ha en sisè lloc el "TN migdia", que el van veure 367.000 espectadors i va fer un 23,5% de quota. El "TN comarques" ocupa el vuitè lloc amb una quota del 20,9% i 299.000 espectadors.

I pel que fa a les audiències digitals, el portal de la CCMA va tenir una audiència de 317.000 usuaris únics, un 30% més que l'11 de setembre del 2017 i un 100% més que el 2016. Pel que fa al consum de vídeo, ahir es van fer 568.000 reproduccions de vídeo, un 32% més que l'any passat.

I pel que fa a les xarxes socials, TV3 va ser el canal més comentat d'ahir a tot Espanya amb un total de 54.700 tuits i 9,4 milions d'impressions. L'especial DIADA 2018 d'ahir encapçala el rànquing de programes més comentats del dia a tot Espanya amb 48.600 missatges que van generar 8,6,milions d'impressions. I el minut d'or va ser a les 19.19 amb 186 missatges per minut.

Dilluns, líder amb comoditat i els 5 programes més vistos són de TV3

TV3 va liderar dilluns amb una quota del 16,2%. A més, els cinc primers llocs del rànquing dels més vistos van ser per a TV3, amb la transmissió de l'acte institucional de l'11 de setembre en primer lloc, amb una quota del 26.0% i 579.000 espectadors. El va seguir el "TN vespre" amb un 26,4% de quota i 527.000 espectadors. "La catedral del mar", va ocupar el tercer lloc, amb 426.000 espectadors i un 20% de quota.

El "Cuines" en què Marc Ribas va preparar uns musclos amb escabetx va ser quart, amb 409.000 espectadors i una quota del 25,1%. I en cinquè lloc hi ha l'edició migdia del telenotícies, amb una quota del 24,1% i 388.000 espectadors.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat