Sumar PSOE
Tractorada Barcelona
Anna Guitart Institut Ramon Llull
Hisenda bizums
Mèrit de les Belles Arts
Pilar Alegría eleccions Aragó
Bondi Beach
Medalla d'Or de la Generalitat
Nominacions Gaudí 2026
Pesta porcina africana
Querella Mossos vaga Palestina
Salomé Pradas
T-usual T-jove 2026
Luis Enrique Valverde
Barça Guadalajara Copa

TV3 lidera el febrer i fa el millor day time de la temporada

5 dels 6 vídeos més vistos a la plataforma 3Cat són de la sèrie "Jo mai mai", amb el primer del rànquing inclòs

01/03/2024 - 09.54 Actualitzat 01/03/2024 - 09.54

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de KantarAquest febrer ha aconseguit una quota del 14,1% i ja són 31 mesos consecutius de lideratge.

TV3 també amplia el seu lideratge en la franja del day time amb un 14,8%, a 5,2 punts d'Antena3 i és la cadena que millora més a la franja respecte el mes anterior. També ha liderat la franja del prime time amb contundència, amb una quota del 15,2%, i ha superat per 7,1 punts la segona classificada, Antena3, que no arriba als dos dígits. Per dies TV3 ha estat líder 28 dels 29 dies del mes i sempre amb un telenotícies.

Aquest mes de febrer, TV3 ha tingut el day time més competitiu de la temporada establint diversos rècords en els programes d'aquesta franja: "Els matins" fa el millor mes de la temporada i del programa des del juny de 2021; el "Tot es mou" del 16 de febrer va ser l'edició més vista de la temporada, i el "TN migdia" del 7 de febrer va ser rècord de temporada també. El 16 de febrer, les sèries de sobretaula "Com si fos ahir" i "El paradís de les senyores" van registrar els episodis més vistos de la temporada, mentre que l'"Atrapa'm si pots" del divendres 23 va fer el rècord de temporada amb una quota del 17 %.

A més, TV3 és la cadena generalista més ben valorada del mes, amb un índex qualitatiu de 8.4.

Esport3 fa el millor mes de febrer des del 2013 i el millor mes des de l'abril de 2016.

I el SX3 supera en 1.8 punts la quota del febrer de 2023.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,4, segons el panel de GfK.

TV3 situa 7 programes entre els 10 més vistos. Els 4 més vistos són de TV3. Destaca l'emissió de la gala dels premis Gaudí, el diumenge 4 de febrer. La catifa vermella va liderar la franja amb audiència acumulada de 592.000 persones. A continuació la retransmissió de la gala de lliurament també va liderar amb una quota del 14, 8% i audiència acumulada de 767.000 persones.

El partit de quarts de final de la Copa de la reina de futbol femení entre el Barça i el Sevilla que es va emetre el 7 de febrer va liderar àmpliament la seva franja amb una quota del 16,2% i 865.000 persones d'audiència acumulada.

La sèrie "Jo mai mai" suma 5 dels 6 vídeos més vistos a plataforma incloent el més vist de tots

Pel que fa a les audiències digitals, els 18,8 milions de reproduccions de vídeo en directe i a la carta, és la millor dada històrica d'un mes de febrer. El consum de vídeo en directe, amb 6 milions de reproduccions i a la carta amb 12,7 milions també són rècord històric d'un mes de febrer.

A la plataforma 3Cat s'han fet més de 16,7 milions de reproduccions. El primer capítol de la sèrie "Jo mai mai" amb el títol de l'"Arribada" és el vídeo més vist a la carta amb 129.300 reproduccions i 5 dels 6 vídeos més vistos a la carta del mes també són de la sèrie.

Dues sèries emblemàtiques com "Plats bruts" i "El cor de la ciutat" estan entre els 8 programes més vistos a la carta.

Tres edicions dels telenotícies són els programes més vistos en directe. El "TN vespre" és el segon programa més vist del mes en directe i a la carta, amb 186.600 dispositius únics.

L'emissió més vista en directe és el partit de futbol femení de quarts de final de la Copa de la Reina entre el Barça i el Sevilla, amb 20.900 dispositius únics.

I pel que fa a les xarxes socials, s'han fet 105 milions de reproduccions de vídeo a les xarxes de 3Cat. El gag musical del "Polònia" amb la versió de "Zorra" de Nebulossa d'Ayuso, és el vídeo més vist a les xarxes socials. En total acumula més de 4,2 milions de reproduccions. La plataforma on s'ha vist més ha estat a YouTube, amb 1,5 milions de reproduccions.

El programa més comentat ha estat "Polònia", amb 14.400 missatges a X i  la gala dels premis Gaudí de l'Acadèmia del cinema català 2024, amb més de 13.300 missatges a X.

(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur)

#audiènciesTV3