TV3 lidera el setembre amb un 14% de quota i col·loca 19 programes entre els 40 més vistos
L'èxit aconseguit per la programació de la nova temporada ha situat TV3 com a líder del setembre amb un 14% de quota. També és la cadena que col·loca més programes en el rànquing dels 40 més vistos: un total de 19, gairebé el mateix nombre que la resta de cadenes juntes.
01/10/2010 - 16.14 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11
Segons dades de Kantar-media, per sota de TV3, a un punt i set dècimes de distància, se situa Tele 5, amb un 12,3%, seguida de TVE, amb un 12,1%; Antena 3, amb un 9,5%; Cuatro, amb un 7,5%; i La Sexta, amb un 6,5%. La 2 ha tingut el 2,6%, el 33, un 1,6%, el Super3/3XL, un 1,5 i el 3/24, un 1%. Per grups empresarials, tot i que Televisió Espanyola ha mantingut el liderat (18,8%), Televisió de Catalunya ha escurçat notablement distàncies (18,2%), i s'ha situat només a 6 dècimes, mentre que el mes passat estava a 3,7 punts. El grup de Tele 5, Gestevisión i Antena 3 baixen, amb un 15,3% i un 14,1%, respectivament, i Sogecable es manté en el 8,2%. A més distància se situen La Sexta, amb un 6,5%, i el Grup Godó, amb un 3,5%. Pel que fa al rànquing dels 40 programes més vistos a Catalunya el setembre, TV3 ha estat líder, amb un total de 19, gairebé el mateix nombre que la resta de cadenes juntes. TVE n'ha situat 11; La Sexta, 4; Antena 3, 1; Tele 5, 3, i Cuatro, 2. Dels 19 programes de TV3, 15 s'han situat en els 20 primers llocs del rànquing. "Crackòvia" és el segon programa més vist del mes (després del partit de Champions emès per TVE1, Barça-Panathinaikos); el futbol A. Bilbao-F.C. Barça, ocupa el 4 lloc; "El convidat", el "Telenotícies Vespre", el partit de Champions R. Madird-Ajax Amsterdam, el Piromusical de la Mercè, "Polònia" i el "Telenotícies Migdia", ocupen els 6 següents llocs; l'"APM?", el "30 Minuts" "Mantinguis a l'espera", el "Telenotícies Vespre cap de setmana" i el Gran Premi de Fórmula 1 de Singapur se situen del 12è al 15è, i el programa posterior al Gran Premi d'Itàlia de F1, el "Telenotícies Migdia cap de setmana" i "Zona Zàping", en el 17, 18 i 19. Els altres espais de TV3 que es col·loquen entre els 40 més vistos del mes són el documental "Cop al Banc Central", en el 31; "Ventdelplà", en el 33; "APM? Extra", en el 35, i "Bricolatge emocional", en el 40. "El convidat", una de les apostes de la temporada, ha sigut tot un èxit en només tres emissions. Ha estat cada dilluns el segon programa més vist del dia, darrere de "Crackòvia", i ha tingut una audiència mitjana de 722.000 espectadors en el primer capítol, on Albert Om visitava Teresa Gimpera; 880.000, el segon, on l'amfitrió era Andreu Buenafuente, i 827.000, el tercer, on Om era el convidat d'Eduard Punset. Les quotes han sigut del 23,7%, el 27,2% i el 25,5% respectivament. TV3 lidera l'acumulat de l'any Pel que fa a l'acumulat de l'any, TV3 és la cadena líder amb un 14,4% de quota. A un punt i mig està Tele 5, amb un 12,9%, seguida de TV1, amb un 12,1%; Antena3, amb un 10,1%; Cuatro, amb un 7%, i La Sexta, amb un 6,3%. "La Riera" torna a liderar el consum de vídeo per internet L'estrena per internet d'"Infidels" situa els tres primers capítols de la sèrie entre els deu vídeos més vistos dels portals de la CCMA. El rànquing de programes més vistos el torna a liderar la sèrie "La Riera", que, després de la pausa estival, aconsegueix el primer lloc, amb 714.000 hits . El segon lloc és per a "Crackòvia", que només amb tres emissions el setembre aconsegueix 354.000 hits. El tercer lloc és per als vídeos dels "TN", amb 294.000 visionats, el quart és per a "Infidels", que arrenca la segona temporada amb 281.000 hits, i el cinquè per l'"APM?", amb 206.000 hits. La sisena plaça del rànquing és per a "Els matins", amb 173.000 hits, seguit de l'humor del "Polònia", amb 154.000. El vuitè lloc l'ocupa "Ventdelplà", amb 119.000, el novè és per a "El convidat", amb 94.000 visionats . Tanquen el rànquing de 10 posicions els vídeos del Club Súper 3, amb 85.000 hits. Pel que fa a vídeos concrets destaca en la primera posició el primer "Crackòvia" de la temporada (emès el 13 de setembre), amb 80.000 visionats. El segueixen el primer i el segon capítol de la segona temporada d'"Infidels", amb 74.000 i 57.000 visionats respectivament. Cal remarcar que tots els capítols d'"Infidels" s'estrenen per internet diumenge, dos dies abans d'emetre's per televisió. El quart lloc es per al "Crackòvia" del 20 de setembre, amb 55.000 visionats, seguit del capítol 132 de "La Riera", amb 48.000 (el primer de la nova temporada). El tercer capítol d'"Infidels" obté 47.000 visionats, i el setè lloc és per al "Polònia" del dia 16, amb 47.000 hits. En vuitè lloc l'ocupa "El convidat" d'Andreu Buenafuente, amb 46.000 visionats, i el rànquing continua fins al número 10 amb dos episodis de "La Riera", que obtenen una mitjana de 41.000 visionats. El consum de vídeo als portals de la CCMA durant el setembre ha arribat a les 482.000 hores de vídeo sota demanda i a les 174.000 hores en directe. Això suposa un augment respecte al setembre de l'any 2009 del 63% del consum a la carta i del 48% del consum de canals en directe. El consum via podcast d'aquest setembre el segueixen liderant els tres reis de l'humor de TV3: "Crackòvia", "APM?" i "Polònia", seguits de "La Riera" i "Bricolatge emocional". Alta valoració qualitativa del panel de GFK Finalment, pel que fa a la valoració qualitativa del panel de GFK, TV3, amb un 7.84, ha millorat la valoració global respecte als dos mesos anteriors. TV3 torna a superar totes les altres grans cadenes: TV1, 7.71, La Sexta, 7.65; Cuatro, 7.56, Antena 3, 7.46, i Tele 5, 7.19. Només queden per davant, La 2, amb un 8.31, i el 33, amb un 8.17. Amb l'inici de la nova temporada, TV3 manté i augmenta la valoració qualitativa dels seus programes. L'entreteniment de la programació també s'ha valorat més positivament, ja que el 80% del panel de GFK creu que els programes de la cadena han estat molt o bastant entretinguts. Per targets, TV3 manté el lideratge en els individus de 25 a 34 anys, que a més pugen la nota a 8.02 i són els que millor valoren la cadena. Els programes més ben valorats de TV3 aquest setembre són: "Espai Terra" (8.94), "Sense ficció" (8.45), "Àgora" (8.31), "Banda ampla" (8.28), els especials "Catalunya-Espanya" (8.23) i "Jaume I, memòria d'un rei" (8.22), i l'estrena d'"El convidat" (8.18). La nova temporada de "Polònia", "30 minuts", "APM?", "El vestidor", "Crackòvia" i "Els matins" aconsegueixen valoracions per sobre del 8. El 33 una vegada més lidera el target d'individus de 55 a 64 anys amb una nota excel·lent (8.64), i el target femení, que valora la cadena amb un 8.40. De fet el 33 supera el notable alt (el 8) en tots els targets, excepte els més joves, els de 16 a 24 anys, i els més grans, els de 65 i més. Els programes més ben valorats de la cadena són: "Thalassa" , "Planeta terra" , "La Riera" , "Hat-trick" , "Com funcionen les coses" i "Horitzons". També destaca la valoració que fa el panel de les pel·lícules que emet la cadena. www.tv3.cat
Avui és notícia
L'avís per pluja es desplaça cap al sud després de forts aiguats a Badalona i tot el Barcelonès

Brussel·les flexibilitza la prohibició total de vendre cotxes de gasolina a partir del 2035
Quant valdran els principals títols de transport públic el 2026, si es manté l'aportació estatal
La Xina rebaixa els aranzels al sector porcí català al 9,8%: "És una gran notícia"
Confirmen la mort de 10 senglars més per pesta porcina africana i ja en són 26, tots dins el radi