Sílvia Munt Premi Gaudí d'Honor 2026
Rosalía LUX Tour
Nou atac israelià Gaza
ES-Alert dana
Federica Mogherini
Matthew Perry
Mundial 2026 Trump
Veritats i mentides immigració
Origen pesta porcina
Ajuts cotxe elèctric
Fira de Guadalajara
Manga Barcelona
Copa del Rei
Atlètic Balears Espanyol
Sant Andreu

TV3 lidera l'audiència de la jornada electoral d'ahir

Amb un 15,0% de quota, TV3 va liderar l'audiència de manera destacada diumenge. Els tres programes més vistos del dia van ser els dedicats al seguiment de la jornada electoral –"E15: els resultats", "E15: les reaccions" i "E15: el sondeig de TV3"– i el quart lloc el va ocupar el "Telenotícies cap de setmana migdia"

21/12/2015 - 12.20 Actualitzat 21/12/2015 - 12.27

TV3 va ser aquest diumenge l'opció preferida pels espectadors per seguir l'actualitat informativa de les eleccions generals, amb un 15,0% de quota. La van seguir, a molta distància, Antena 3 i La Sexta, totes dues amb un 8,8% de quota; Tele 5, amb un 8,6%; i TVE, amb un 6,2%. Cal destacar també el resultat obtingut pel 3/24, amb un 3,0% de quota.

 

Els quatre programes més vistos d'ahir, en emissió simultània per TV3 i el 3/24, van ser "E15: els resultats", "E15: les reaccions", "E15: el sondeig de TV3" i el "Telenotícies cap de setmana migdia".

 

"E15: els resultats", l'espai més vist del dia, va obtenir una audiència de 936.000 espectadors i una quota del 27,3%. El van seguir "E15: les reaccions", amb una audiència de 745.000 espectadors i una quota del 25,0%, i "E15: el sondeig de TV3", que va ser vist per 636.000 persones i va marcar una quota del 23,6%. En quart lloc del rànquing d'ahir es va situar el "Telenotícies cap de setmana migdia", amb una audiència de 588.000 espectadors i una quota del 25,8%.

 

Cal destacar que entre les 19.00 –moment en què va començar l'especial "E15: el compte enrere"– i les 25.15 –en què va finalitzar "E15: l'anàlisi"– van contactar en algun moment amb els especials de TV3 i el 3/24 un total de 2.755.000 catalans, que suposa un 38,9% de la població. L'audiència mitjana del simultani a partir de l'espai "E15: el compte enrere" i fins al final de l'especial "E15: l'anàlisi" va ser de 652.000 espectadors, amb una quota del 24,1%. El minut d'or, també en simultani, va ser a les 21.41, amb una audiència d'1.037.000 espectadors i una quota del 30,2%.

Pel que fa a internet, el portal de la CCMA va tenir 180.328 usuaris únics i 594.565 pàgines vistes i hi va haver 246.212 reproduccions de vídeo, amb 111.499 usuaris únics. 65.497 usuaris van seguir la programació en directe a través del web, i 26.756 usuaris únics van consumir àudio, amb 56.178 reproduccions. El pic de consum de reproducció en línia va ser entre les 20.00 i les 23.00.

A les xarxes socials, segons dades d'Inter/Social sobre conversa social, els comentaris sobre la programació especial d'ahir a TV3 i el 3/24 van ocupar la tercera posició a Espanya, amb prop de 17.000 missatges a Twitter i una audiència de 285.000 usuaris.

tv3.cat