
TV3 lidera l'audiència de la jornada electoral d'ahir
Amb un 15,0% de quota, TV3 va liderar l'audiència de manera destacada diumenge. Els tres programes més vistos del dia van ser els dedicats al seguiment de la jornada electoral "E15: els resultats", "E15: les reaccions" i "E15: el sondeig de TV3" i el quart lloc el va ocupar el "Telenotícies cap de setmana migdia"
21/12/2015 - 12.20 Actualitzat 21/12/2015 - 12.27
TV3 va ser aquest diumenge l'opció preferida pels espectadors per seguir l'actualitat informativa de les eleccions generals, amb un 15,0% de quota. La van seguir, a molta distància, Antena 3 i La Sexta, totes dues amb un 8,8% de quota; Tele 5, amb un 8,6%; i TVE, amb un 6,2%. Cal destacar també el resultat obtingut pel 3/24, amb un 3,0% de quota.
Els quatre programes més vistos d'ahir, en emissió simultània per TV3 i el 3/24, van ser "E15: els resultats", "E15: les reaccions", "E15: el sondeig de TV3" i el "Telenotícies cap de setmana migdia".
"E15: els resultats", l'espai més vist del dia, va obtenir una audiència de 936.000 espectadors i una quota del 27,3%. El van seguir "E15: les reaccions", amb una audiència de 745.000 espectadors i una quota del 25,0%, i "E15: el sondeig de TV3", que va ser vist per 636.000 persones i va marcar una quota del 23,6%. En quart lloc del rànquing d'ahir es va situar el "Telenotícies cap de setmana migdia", amb una audiència de 588.000 espectadors i una quota del 25,8%.
Cal destacar que entre les 19.00 moment en què va començar l'especial "E15: el compte enrere" i les 25.15 en què va finalitzar "E15: l'anàlisi" van contactar en algun moment amb els especials de TV3 i el 3/24 un total de 2.755.000 catalans, que suposa un 38,9% de la població. L'audiència mitjana del simultani a partir de l'espai "E15: el compte enrere" i fins al final de l'especial "E15: l'anàlisi" va ser de 652.000 espectadors, amb una quota del 24,1%. El minut d'or, també en simultani, va ser a les 21.41, amb una audiència d'1.037.000 espectadors i una quota del 30,2%.
Pel que fa a internet, el portal de la CCMA va tenir 180.328 usuaris únics i 594.565 pàgines vistes i hi va haver 246.212 reproduccions de vídeo, amb 111.499 usuaris únics. 65.497 usuaris van seguir la programació en directe a través del web, i 26.756 usuaris únics van consumir àudio, amb 56.178 reproduccions. El pic de consum de reproducció en línia va ser entre les 20.00 i les 23.00.
A les xarxes socials, segons dades d'Inter/Social sobre conversa social, els comentaris sobre la programació especial d'ahir a TV3 i el 3/24 van ocupar la tercera posició a Espanya, amb prop de 17.000 missatges a Twitter i una audiència de 285.000 usuaris.
Avui és notícia
Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea
Senglars: d'estar prop de l'extinció a ser un risc per a l'expansió de la pesta porcina africana
El preu del porc segueix baixant en picat per evitar excedents i facilitar l'exportació a Europa
S'eleven a 13 els positius per pesta porcina africana, tots dins de la zona afectada
Els pescadors de peix blau podran vendre una part de les tonyines que capturin accidentalment