Villatoro defensa que l'Institut Ramon Llull és "una bona inversió" per crear "una marca positiva de tot el país"
Barcelona (ACN).- "Una institució com l'Institut Ramon Llull és una bona inversió", ja que la projecció de la cultura catalana a l'exterior "ajuda a crear una imatge de marca positiva" per al país. Vicenç Villatoro, director de l'Institut Ramon Llull (IRL), defensa que l'institut "és bo per a la cultura, és bo per al coneixement i per a l'ensenyament". "Però també és una bona inversió quan es tracta de la nostra imatge de marca, el paraigües que ens protegirà quan ens endinsem a la tempesta dels mercats durant la crisi", afirma en un article al Catalan Views de la Catalan News Agency (CNA), on avisa que "quan més gran, més atractiu i robust" sigui el paraigües, més bé "ens podrem moure enmig de la tempesta".
12/04/2012 - 11.30 Actualitzat 12/04/2012 - 11.30
Avui és notícia
Reubiquen part dels desallotjats del B9, mentre que una setantena es neguen a marxar de Badalona

Fiscalia insta a aclarir urgentment si Albiol ha ofert solucions als desallotjats del B9
Del "tots som persones" al "tenim por": com viu el barri del Sant Crist el desallotjament del B9
Com queden les tarifes del transport públic per al 2026 a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona
L'economia que ve segons el Banc d'Espanya: boom del consum a cop de crèdit i alça salarial