Paula Blasi abandona els Campionats d'Espanya de ruta
- TEMA:
- Paula Blasi
Paula Blasi, una de les favorites dels Campionats d'Espanya de ruta, ha decidit abandonar la prova i tornar a Barcelona. La catalana va participar en la primera contrarellotge del Campionat que es va disputar dijous passat, però va quedar fora de les medalles després d'una actuació condicionada per la forta caiguda que va patir mentre feia el reconeixement per a aquests Campionats d'Espanya, pocs dies després de conquistar la Volta.
Tot i que la corredora d'Esplugues de Llobregat partia com a favorita, no va poder entrar en la lluita pel triomf i es va haver de conformar amb la quarta plaça.
Com a conseqüència de la caiguda, Blasi va haver de visitar l'hospital, on després de set hores va sortir amb quatre punts de sutura. Malgrat això, després no va anar a descansar a l'hotel. Va pujar a la bici que estrenava i va acabar de reconèixer el traçat de la contrarellotge del primer dia de competició.
Però la ciclista continua amb dolor a les costelles i ha decidit parar i tornar a passar pel metge per assegurar-se que tot està bé. La catalana participarà, en principi, al Tour que es disputarà a l'agost.
Tot va molt ràpid a la carrera de Blasi, que tot just fa 10 mesos protagonitzava un dels seus primers titulars en penjar-se un bronze en uns altres campionats. Aleshores, el setembre del 2025, va ser tercera a la categoria sub-23 dels Mundials en ruta.
La previsió de Paula Blasi és que pugui participar al Tour de França femení del mes d'agost.
- ARXIVAT A:
- Paula Blasi