El Barça aposta per Sergi Ricart com a nou director de l'Àrea de Marca

Segons avança 2Playbook, el club blaugrana ha apostat pel fins ara director de màrqueting de les divisions de rendiment esportiu i "lifestyle" de Nike per al sud d'Europa per ocupar el buit que va deixar Guillem Graell
Agència EFE

Sergi Ricart és l'escollit per al càrrec de director de l'Àrea de Marca del FC Barcelona, que estava buit des que el president Joan Laporta decidís prescindir de Guillem Graell. Així ho ha anunciat aquest dilluns 2Playbook, que també ha explicat que una de les coses que més s'ha valorat a l'hora d'apostar per ell ha estat el seu coneixement del club blaugrana, ja que durant anys va ser l'enllaç de la multinacional nord-americana Nike amb el Barça.

Fins a la setmana passada, Ricart era el director de màrqueting de les divisions de rendiment esportiu i "lifestyle" de Nike per al sud d'Europa, empresa on ha treballat els últims 18 anys.

El següent pas ha de ser nomenar el nou director comercial del Barça, després que Jordi Camps decidís fer un pas al costat. Serà el quart que tindrà l'entitat blaugrana en aquest 2021 després de les renúncies de Xavier Asensi, Cinto Ajram i el mateix Camps.

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut