Francesco Calvo era el director de Vendes de la Juventus

El Barça aprova un pressupost amb uns ingressos rècord i nomena Francesco Calvo nou director comercial del club

La junta directiva blaugrana ha posat en marxa un macrodepartament de negoci liderat per un nou director comercial que s'incorporarà al club l'1 d'octubre
Actualitzat

La junta directiva del FC Barcelona ha aprovat el pressupost per aquesta temporada, en què preveu uns ingressos rècord de 633 milions d'euros i un benefici net de 20,2 milions que haurà de ser ratificat en la pròxima assemblea de compromissaris que es farà el cap de setmana del 24 i 25 d'octubre.

La junta també ha donat el vistiplau al nou organigrama executiu del club impulsat pel president Josep Maria Bartomeu. Una de les grans novetats és el reagrupament de totes les àrees de negoci del club amb l'objectiu d'optimitzar els esforços i estratègies. En aquest sentit, es posa en marxa un macrodepartament de negoci liderat per un nou director comercial, l'italià Francesco Calvo, fins fa pocs dies director de Vendes de la Juventus FC.

De nacionalitat italiana i amb estudis d'Administració d'Empreses i especialitzat en màrqueting estratègic, Calvo s'incorporarà al club blaugrana l'1 d'octubre.

Arno Trabesinger, nou director de l'Oficina d'Amèrica a Nova York

L'1 d'octubre també s'incorporarà com a director de la nova oficina d'Amèrica, amb seu a Nova York, Arno Trabesinger, fins ara era director general de l'agència internacional de patrocini WWP a la Península Ibèrica, amb seu a Barcelona, especialitzada en màrqueting esportiu.

Pancho Schröder, director de la nova Àrea Corporativa

Una altra de les novetats aprovades per la junta directiva del nou organigrama és la creació d'una Àrea Corporativa, amb responsabilitat sobre les unitats d'Administració, Recursos Humans, Sistemes, Innovació, Compres i Operacions. Al capdavant d'aquesta nova àrea hi haurà Pancho Schröder, com a nou director corporatiu.

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut