Fermín s'escapa d'Àlex Valle (Como) durant el trofeu Joan Gamper (Reuters)

El Barça consolida el seu lideratge a YouTube

El canal del club blaugrana arriba als 23,8 milions de subscriptors i avança els de la FIFA i l'NBA
Redacció Esport3 Actualitzat

El Barça ja era el club esportiu amb més subscriptors a YouTube, però ara és també el canal més seguit de temàtica esportiva. El fet de transmetre els partits de pretemporada per aquesta plataforma, entre d'altres, fa que el club blaugrana hagi augmentat el seu nombre de subscriptors fins als 23,8 milions, i avança així organismes com la FIFA (23,6) o l'NBA (23,3)

Tant els partits de la gira asiàtica, com el Trofeu Joan Gamper, van ser emesos per YouTube de forma gratuïta, tot i que aquest no era el pla inicial del club, que oferia els partits a través de les seves plataformes a canvi d'un pagament per als no socis. Els problemes tècnics que van sorgir durant la primera part del Vissel Kobe-Barça, però, van fer que el club oferís les transmissions de manera gratuïta a través de YouTube i que tornés els diners als aficionats que havien pagat. 

El Barça no va poder monetitzar la transmissió dels partits però, en canvi, n'ha tret un gran rendiment pel que fa a l'augment del seu compte a YouTube: està molt lluny d'altres comptes destacats de clubs, com el del Reial Madrid (18,1), el Liverpool (11,5) o fins i tot molt per damunt de LaLiga (13,1).   

Un exemple d'aquest èxit són les xifres de l'emissió digital del Barça-Como, el Trofeu Joan Gamper, que va tenir una mitjana de més d'1,8 milions d'espectadors simultanis (i un pic de 3,2), fins a 9,7 milions d'espectadors únics i més de 18,7 milions de visualitzacions totals. Aquestes xifres se sumen a la fantàstica audiència que va tenir el partit en la seva emissió en directe per TV3.  

 

 

 

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut