El Barça tancarà un nou patrocinador abans d'acabar la temporada
El FC Barcelona ha anunciat oficialment aquesta setmana l'acord amb Spotify com a nou patrocinador del club blaugrana. L'empresa de reproducció de música en streaming serà el nou nom comercial del Camp Nou, a més d'aparèixer a les samarretes del primer equip masculí, femení i també a la roba d'entrenament.
Ara bé, el Barça té un patrocini més previst per anunciar. Serà el de la màniga de la samarreta del primer equip. En principi, es negociarà per a l'equip masculí, però a l'acord també es podria incloure el femení. Tal com ha explicat el periodista Xavi Campos al programa "Onze", d'Esport3, hi ha negociacions avançades i s'espera tancar-les abans d'acabar aquesta temporada.
Segons ha explicat el mateix Xavi Campos, la idea és que la temporada vinent aquesta marca ja ocupi un espai a la màniga de la samarreta i els ingressos ja es computin per a la següent campanya, cosa que ajudaria a guanyar marge de límit salarial. El Barça podria arribar a ingressar uns 15 milions d'euros sumant les variables. Fins ara, el patrocinador Beko pagava uns 12 milions al club blaugrana.