El detonant de la dimissió de Juli Guiu: l'últim directiu a abandonar Laporta
L'exvicepresident de l'àrea de màrqueting del FC Barcelona Juli Guiu va abandonar el càrrec el 9 de gener passat, en plena voràgine per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor a LaLiga. Per les dates en què es va produir la dimissió, es podria intuir una relació causal entre la sortida de Guiu i el cas Olmo, però la realitat és que el responsable de màrqueting va plegar per un cúmul de factors.
En una entrevista a "'El món a Rac1", Juli Guiu també ha negat haver dimitit arran de la renovació amb Nike, tot i que ha reconegut que no va quedar content amb la lletra petita del contracte, fet que podria haver desencadenat la renúncia.
"Al final, una negociació tan llarga i important no és mai del gust de tothom."
Guiu ha passat de puntetes sobre la comissió de 50 milions d'euros que va cobrar Darren Dein per intermediar amb la firma esportiva, admetent que "coneixia d'abans" el fill de l'expresident de l'Arsenal. De totes maneres, per Guiu, la comissió de Darren Dein no va ser l'única discrepància amb la junta directiva.
"No és si em molesta o no [la comissió], tot és més ampli..."
Malgrat tot, dos mesos després de dimitir, Guiu s'ha mostrat orgullós de la seva etapa a Can Barça, sobretot per l'acord aconseguit amb Spotify i per haver "batut rècord d'ingressos en màrqueting" durant els tres anys següents de la sortida de Leo Messi.