El Girona fa oficial Quique Álvarez com a entrenador del primer equip
El Girona ha anunciat Quique Álvarez com a nou entrenador del primer equip. El fins ara tècnic del filial del club, a la Segona RFEF, es posa al capdavant del nou projecte gironí, que té com a objectiu principal tornar a Primera Divisió.
Tal com va avançar el periodista Àlex Luna, el club gironí també puja al primer equip el germà de Quique, Òscar Álvarez, que serà el segon entrenador de l'equip.
Quique Álvarez explica que assumeix el repte amb "responsabilitat, però sobretot il·lusió i moltes ganes". El tècnic arriba al primer equip després de dos anys al club.
"Per mi és una alegria immensa. Porto dos anys aquí i han estat fantàstics. Aquesta oportunitat m'omple de responsabilitat, però sobretot d'il·lusió i moltes ganes."
Més enllà del cos tècnic, el club també treballa per configurar la plantilla per a la temporada vinent. De moment, el Girona ha anunciat la incorporació d'Izan González, que coneix la Segona després de jugar al Granada.