El preu de les entrades del retorn del Barça a l'Spotify Camp Nou
L'Spotify Camp Nou tornarà a acollir un partit del FC Barcelona, dissabte que ve, contra l'Athletic Club. Després de mesos d'espera, l'estadi blaugrana tornarà a obrir les portes gràcies a la llicència de la fase 1B, un permís que ha concedit, aquest dilluns al migdia, l'Ajuntament de Barcelona.
Poc després de l'anunci oficial, el club ha posat a la venda les primeres entrades per al partit contra el conjunt basc. Unes entrades que estan disponibles per als socis blaugranes i que van dels 199 euros, al córner i gol 2 superior, als 589 euros a la tribuna 1 central. Els socis disposen d'un descompte del 20% en la compra de les entrades. Cal tenir en compte que uns 24.800 socis estan exempts d'aquests preus, ja que tenen el passi de temporada 2025/26.
Sistemà dinàmic en un "moment històric"
La vicepresidenta Elena Fort va explicar en una entrevista a la Cope que els preus del Camp Nou es fixen a partir d'un "sistema dinàmic", és a dir, que oscil·len en funció de la demanda. "És el mateix que funciona en els esdeveniments culturals, és el que ens marca el mercat", va detallar Fort.
Preguntat per la mateixa controversia del cost de les entrades, el president Joan Laporta ha assegurat a Rac1 que "els preus i els abonaments s'aniran ajustant". El màxim mandatari culer no ha amagat que, de cara al dia de la reobertura de l'estadi, els preus estaran "per sobre de la mitjana" per viure un "moment històric" del que "tothom en voldrà tenir un record". En aquest sentit, Laporta ha destacat el "bon negoci" que han fet els 24.000 abonats que han agafat el passi de temporada: "Als que van al gol els surt per 20 euros el partit".
Localitats VIP prèmium
El partit contra l'Athletic Club també servirà per posar a la venda les primeres entrades a les localitats VIP prèmium. En aquest cas, el preu s'enfila fins als 850 euros per als seients situats just al darrere dels jugadors i arriben als 1.500 euros en la llotja presidencial.