Hores d'hospital i 4 punts de sutura: ensurt superat de Paula Blasi abans del següent gran repte
Ensurt de Paula Blasi tres dies després de conquistar la Volta. La ciclista d'Esplugues de Llobregat ha patit una imponent caiguda mentre feia el reconeixement dels Campionats d'Espanya, que es disputen entre dijous i diumenge, el seu següent gran repte, que afronta amb el cartell de favorita.
Lluny d'espantar-se, però, la de l'UAE ho ha explicat amb la seva simpatia habitual. "Suposo que això és el que passa quan agafes una corba a més de 50 per hora", ha escrit Blasi al costat de tres fotografies que mostraven conseqüències de l'accident. Cremades a una cama, al braç i a l'abdomen, en unes imatges que permetien intuir un trau pròxim al colze esquerre.
Especialment aquesta ferida ha obligat la corredora de 23 anys a visitar l'hospital, on després de set hores n'ha sortit amb quatre punts de sutura. Malgrat això, després Blasi no ha anat a descansar a l'hotel. Ha pujat a la bici que estrenava i ha acabat de reconèixer el traçat de la contrarellotge de dijous, tal com ha publicat la mateixa esportista a Instagram.
Tot va molt ràpid a la carrera de Blasi, que tot just fa 10 mesos protagonitzava un dels seus primers titulars en penjar-se un bronze en uns altres campionats. Aleshores, el setembre del 2025, va ser tercera a la categoria sub-23 dels Mundials en ruta.