LA COPA
Com esteu? Quines sensacions teniu? La temporada està sent decebedora. L'Eurolliga ha estat un malson pel Barça. La derrota davant del Galatasaray al Palau ha estat la guinda d'una sèrie lamentable de derrotes i mal joc
Actualitzat
Com esteu? Quines sensacions teniu? La temporada està sent decebedora. L'Eurolliga ha estat un malson pel Barça. La derrota davant del Galatasaray al Palau ha estat la guinda d'una sèrie lamentable de derrotes i mal joc. Ja es parla d'una temporada de transició. Ho veieu així?
Crec que, o es produeix un miracle, o aquest any serà realment dur. Només una reacció insospitada a la Copa ens podria regalar una mica d'ànims. Però la veritat és que no "pinta" gens bé. La sensació de que els blaugrana estan perduts és evident. I encara resten tants partits que produeix vertigen.
Creieu que el Barça té cap possibilitat a la Copa? O, per contra, penseu que l'Unicaja ja pot ser el botxí dels homes de Bartzokas? Trobeu que una derrota clara a la Copa podria suposar la destitució del tècnic?
Malgrat tot, passi el que passi a Vitòria, la Directiva ja ha de treballar pensant en la pròxima temporada. S'ha de començar a pensar en com serà la plantilla. Altes i baixes, i un projecte il·lusionant.
Crec que, o es produeix un miracle, o aquest any serà realment dur. Només una reacció insospitada a la Copa ens podria regalar una mica d'ànims. Però la veritat és que no "pinta" gens bé. La sensació de que els blaugrana estan perduts és evident. I encara resten tants partits que produeix vertigen.
Creieu que el Barça té cap possibilitat a la Copa? O, per contra, penseu que l'Unicaja ja pot ser el botxí dels homes de Bartzokas? Trobeu que una derrota clara a la Copa podria suposar la destitució del tècnic?
Malgrat tot, passi el que passi a Vitòria, la Directiva ja ha de treballar pensant en la pròxima temporada. S'ha de començar a pensar en com serà la plantilla. Altes i baixes, i un projecte il·lusionant.