Bielsa, en el partit Uruguai-Espanya (Reuters)

La lamentable reacció de Bielsa amb la premsa

El seleccionador uruguaià no va acceptar de bones maneres la derrota contra la selecció espanyola i va perdre els nervis en l'entrevista posterior
Redacció Esport3 Actualitzat
TEMA:
Mundial 2026

La derrota de l'Uruguai contra Espanya al Mundial els ha deixat fora de la competició. Marcelo Bielsa estava molt enfadat per la derrota i la consegüent eliminació i va perdre totalment els papers amb la periodista que li havia de fer la "flash interview" a peu de gespa tant bon punt va acabar el partit. Un lamentable crit cap als professionals de la premsa  perquè estaven trigant massa a començar va deixar en evidència el seleccionador.

Bielsa no és un gran amant dels micròfons, però aquesta vegada la seva actitud va creuar línies vermelles, amb un "engega d'una vegada" a crits, totalment fora de lloc. Durant la conversa es va mostrar molt sec i de mal humor. 

ARXIVAT A:
Mundial 2026
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut