L'afició als toros del nou seleccionador espanyol provoca la primera polèmica amb un patrocinador
Primera polèmica de l'era Luis de la Fuente al capdavant de la selecció espanyola. La difusió d'un vídeo del nou tècnic animant a acudir a una corrida a la madrilenya plaça de braus de Las Ventas ha estat el detonant del malestar d'un dels principals espònsors del combinat estatal.
El vídeo es va gravar la passada primavera, però va ser penjat al perfil de Twitter de la Fundació Toro de Lídia dilluns passat, 12 de desembre, coincidint amb la presentació oficial del successor de Luis Enrique. A les imatges s'hi veu De la Fuente promocionant el seu amic Emilio de Justo, torero extremeny, vestit amb el xandall de la "roja", patrocinat per Finetwork.
L'operadora de telefonia va reaccionar fent visible la seva incomoditat i desvinculant-se del missatge del nou seleccionador, si bé refermava el seu suport a l'equip amb l'etiqueta #FINETWORKconlaROJA:
En sentit contrari, com no podia ser d'altra manera, s'ha expressat el torero Emilio de Justo.
Luis de la Fuente, que ha vist com aquest divendres li plegava Sergio Busquets, potser no mantindrà el canal de Twitch del seu predecessor, però això, com s'ha vist, no el fa immune a la polèmica.