Lamine cavalca sota l'atenta mirada d'Aitana en un viatge insòlit cap al Mundial 2026
El compte enrere per al Mundial 2026 ja ha començat, i les grans figures del futbol mundial s'han unit en una història tan insòlita com divertida que reflecteix l'esperit americà. El motiu? Adidas ha presentat "La preparación americana", un curtmetratge publicitari que reuneix algunes de les grans estrelles del futbol en l'anunci de la marca esportiva per escalfar motors de cara al Mundial del 2026, que es disputarà als Estats Units, Mèxic i Canadà.
Lamine Yamal demostra la seva habilitat sobre un toro mecànic en un "saloon" del sud dels Estats Units, sota l'atenta mirada d'Aitana Bonmatí. Una escena simbòlica que juga amb la seva joventut i complicitat.
L'anunci, dirigit per Eoin Glaister, recorre Manhattan, Texas i Ciutat de Mèxic en un viatge ple de picades d'ullet i complicitats.
La història comença als carrers de Manhattan, amb Trinity Rodman en un quiosc envoltat de titulars sobre els entrenaments "estranys" de les grans figures. D'allà passem a una surrealista sessió amb Florian Wirtz, sota les ordres de Julian Nagelsmann, que es mesura amb jugadors d'hoquei gel canadencs i lluitadors mexicans per posar a prova la seva preparació.
En una altra escena, Lionel Messi, acompanyat per Rodrigo De Paul, perfecciona la seva precisió en una pista de bitlles americana, encertant-la una vegada i una altra amb la seva elegància habitual.
A Ciutat de Mèxic, Edson Álvarez irromp a tota velocitat en la seva particular "preparació americana".