Mireia Benito revalida el títol de contrarellotge i Paula Blasi es queda sense medalla després de la caiguda
Mireia Benito s'ha tornat a imposar en la contrarellotge del Campionat d'Espanya i ha encadenat el quart títol estatal consecutiu en l'elit femenina. La ciclista de l'AG Insurance-Soudal ha completat la prova amb 25:59 i ha superat Sara Martín i Sandra Alonso en el podi.
Paula Blasi, una de les favorites, ha quedat fora de les medalles després d'una actuació condicionada per una forta caiguda. La corredora catalana no ha pogut entrar en la lluita pel triomf i s'ha hagut de conformar amb la quarta plaça.
La prova reina
El Campionat d'Espanya encara té al davant una de les jornades més esperades, amb l'entrada en escena de les favorites femenines aquest dissabte, 27. Les corredores repetiran un circuit de 26,5 quilòmetres i 445 metres de desnivell per volta, en un traçat total de 129,7 quilòmetres. Amb poques zones planes, el recorregut convida als atacs i pot provocar-ne des de molt aviat. Paula Blasi és la gran favorita si aconsegueix recuperar-se de la caiguda.