Nova pancarta provocadora del Barça a Madrid
Des de l'arribada de Joan Laporta a la presidència del Barça, els madrilenys ja s'han acostumat a veure pancartes blaugranes a la ciutat. Després de la primera amb el lema "Ganes de tornar-vos a veure", i la segona, "Ganes de clàssic", aquesta tercera ha tingut un protagonista, l'exjugador del Reial Madrid Raúl González.
El missatge aquest cop, "Raúl es culer", dient que un dels jugadors més històrics de l'etern rival era del Barça.
L'explicació del lema de la pancarta
El Barça fa referència a Raúl Sánchez: un ciutadà desconegut de Madrid i culer des de petit que estaria encantat de tenir la primera botiga del Barça a Madrid.
La pancarta és obra de BLM (Barça Licensing and Merchandising), la qual va estar a punt de convertir-se en una palanca el passat estiu, amb la venda d'un percentatge de l'empresa.
La pancarta que serveix per promocionar l'aterrada del Barça a la capital espanyola, amb l'obertura de la primera Barça Store a Madrid, la ciutat de l'etern rival. La botiga estarà molt cèntrica a la ciutat, al carrer Arenal, 9, i serà la vuitena botiga oficial del club català. El Reial Madrid, per la seva banda, també té una botiga a la Rambla de Barcelona des del 2015.
Les anteriors pancartes
La primera pancarta tenia com a protagonista principal Joan Laporta. La va desplegar la canditatura de Laporta en plena campanya a la presidència del Barça, "Estimem el Barça". El missatge, "Ganes de tornar-vos a veure", dirigit amb to provocador als madridistes que havien viscut l'anterior presidència de Laporta.
La segona va ser prèvia al clàssic en què el Barça va perdre per 2-1 al Santiago Bernabéu el 2021. Pedri i Frenkie de Jong n'eren els protagonistes i el lema era "Ganes de clàssic". Promocionava la samarreta especial que el Barça utilitzaria al partit on les franges blaugranes es diluïen per donar pas al groc i vermell de la senyera.
Pancarta a Las Vegas
Amb Laporta com a president, les pancartes amb al·lusions al Reial Madrid s'han convertit en un fet força típic. No només a la ciutat madrilenya, el passat estiu, després de la victòria al clàssic de Las Vegas, a un amistós de pretemporada, el lema feia referència a una frase típica relacionada amb l'estat dels Estats Units: "El que passa a Las Vegas, es queda a Las Vegas".