Seguiment FCB, grada d'animació i agència de viatges

Tot i només tenir dos punts en el seu programa, han sabut guanyar-se un ampli suport a través de les xarxes socials. No es veuen guanyadors, però sí que volen obrir un espai de reflexió entre els socis.
Actualitzat

Fins ara, només se sabia que era la setena candidatura i que el seus objectius eren crear una grada d'animació i una agència de viatges. Sorgida de les xarxes socials, la precandidatura Seguiment FCB va agafant forma, primer de tot, amb la presentació davant dels mitjans de comunicació.

A sobre de la taula, una capsa amb 5.068 butlletes a dins, el doble de les signatures que es necessiten per formalitzar la candidatura, i és que tenen un esperit popular, busquen "el soci del carrer" i sembla que l'han trobat.

El secret del seu èxit, les xarxes, internet. Al Palau Blaugrana, tots els precandidats tenien una carpa per fer-se veure davant de la parròquia culer abans de la desfeta definitiva del Barça davant del Madrid de bàsquet. Tots menys "Seguiment FCB", que amb una intel·ligent campanya al Facebook va saber convocar els seus seguidors. Sense carpa, però sí que hi eren i van fer feina.

"El nostre esperit és constructiu. No ens agrada la imatge negativa que té la grada i venim a reforçar-la. El tema de l'agència ha de solucionar els problemes que molts hem patit aquest any i que no estan a l'altura d'un club com el Barça", ha declarat Joan Batiste i, sortint al pas dels rumors, deixa clar que ningú de Seguiment FCB té res a veure amb cap altre grup d'animació i que tindran "tolerància zero" amb els violents.

VÍDEOS RELACIONATS
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut