Spotify patrocinarà el Barça fins al 2030 i el Camp Nou fins al 2034
El Barça i Spotify seguiran units durant les pròximes quatre temporades. Aquest divendres, el club blaugrana ha anunciat l'acord perquè l'empresa sueca segueixi apareixent al frontal de la samarreta dels primers equips --masculí i femení-- fins al 2030. Com a part d'aquest acord, Spotify seguirà donant nom comercial al Camp Nou fins al 2034.
Unes negociacions que han arribat a bon port, després d'un temps en què un dels punts clau era el retorn a l'estadi blaugrana, previst inicialment ara fa un any i agafant de referència un primer contracte on s'establien penalitzacions per al Barça en cas de tornar al Camp Nou més tard del previst.
Camí conjunt des del 2022
En el comunicat emès pel Barça, el club explica que aquests tres anys de patrocini han estat plens d'èxits, amb "moments i accions inoblidables". Entre aquests moments destaquen les samarretes especials per al clàssic, que han tingut de protagonistes diferents artistes musicals. El següent serà Ed Sheeran.
Amb aquesta ampliació d'acord, tant el club blaugrana com la marca sueca de streaming busquen mirar "junts cap al futur", explorant "noves formes de connexió entre l'afició, el futbol i la música i impulsant experiències úniques i globals".