L'Atlètic de Madrid es desfà de Lenglet: ja té nou destí
Clément Lenglet apunta al Benfica, segons informa el diari portuguès Record. L'Atlètic de Madrid li busca una sortida i el club de Lisboa necessita un jugador experimentat per ocupar el lloc que deixa Nicolás Otamendi, que després de sis temporades marxarà al River Plate. Tot i que el defensa té contracte amb el club colchonero fins al 2028, Mateu Alemany ja va expressar el seu desig de vendre'l. La passada temporada va perdre protagonisme al Metropolitano i només va jugar 24 partits.
El problema amb què es troba el Benfica és l'alta nòmina de Lenglet, que guanya entre sis i set milions d'euros anuals, una quantitat que no tots els equips estarien disposats a pagar. Rui Costa, president del club portuguès, va revelar divendres passat que ja tenien preparada la incorporació d'un defensa central amb experiència. Costa ha negat que es tracti de José María Giménez ni de Skriniar, i per tant tot sembla apuntar a l'exblaugrana.
Lenglet ha jugat a diversos equips europeus, a més del Barça i l'Atlètic de Madrid, ha passat pel Nancy, el Sevilla, el Tottenham i l'Aston Villa. I ha estat internacional amb França en 16 ocasions. L'última gran cita en què va ser convocat amb la selecció va ser a l'Eurocopa del 2021.