Una nova campanya perica amb preus congelats i finalitats socials

L'Espanyol ha presentat la nova campanya d'abonaments per a la temporada 22-23. Amb cada nou carnet infantil, en regalarà un altre. I destinarà el 5% dels ingressos a causes solidàries adreçades als infants
Redacció Esport3 Actualitzat

"Què veus quan veus un nen pel carrer amb la samarreta de l'Espanyol?" Aquesta pregunta inspira la nova campanya d'abonaments de l'Espanyol per a la temporada 22-23. "Aprenent a resistir, a aguantar el dolor, la decepció, la burla. Aprenent que no tothom pensa igual. Aprenent a ser diferent", explica la veu en off d'un espot amb protagonisme per als més petits, com la Lucía, present avui en l'acte de presentació d'aquesta campanya.

Precisament, els més petits en són els més beneficiats. Per cada carnet infantil, en club en regalarà un altre. Així pretén promoure l'assistència dels aficionats més joves a l'RCDE Stadium. "Qui coneix l'Espanyol se n'enamora per sempre", ha explicat el conseller delegat blanc-i-blau, Mao Ye.

L'Espanyol també ha decidit congelar els preus dels carnets i mantenir els descomptes i ajuts dels últims anys. Tot plegat amb l'objectiu de continuar creixent i, tal com ha dit el director de màrqueting del club, Toni Alegre, "per acostar el club als pericos que no tenen carnet i acostar-lo, també, a altres col·lectius".

Un carnet amb finalitats solidàries

L'entitat també ha decidit destinar el 5% dels ingressos a finalitats socials. Els diners es dedicaran a projectes propis del club, però també a quatre projectes compartits amb els ajuntaments de Sant Adrià de Besòs, Barcelona, Cornellà i el Prat de Llobregat. Així ho ha detallat Alberto Ariza, director de l'àrea social.

L'espot d'aquesta nova campanya ha estat obra dels publicistes Toni Segarra, Gustavo Martínez, César García i Josep Maria Piera. Ells també van ser els creatius de l'espot de l'any passat.

VÍDEOS RELACIONATS
El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut