Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons
Instruccions per interactuar amb el player
T3xC33 - Treballant i avançant!
Continua el segon combat de les semifinals del Torneig dels Vuit Mestres, que enfronta l'Ash contra la Cíntia, la campiona de Sinnoh. El combat complet de sis contra sis prometia molta emoció i així ha sigut. Amb cinc dels pokémons de l'Ash eliminats, ara li toca al Lucario. Primer, contra el Togekiss dynamax de la Cíntia, i com que el guanya, ara a la Cíntia només li queda el Garchomp.