
Barcelona
Consum demana explicacions a Vueling pels retards i les cancel·lacions dels últims dies
La companyia atribueix els retards i les cancel·lacions a la vaga de controladors a França
Redacció
28/06/2016 - 19.15 Actualitzat 09/11/2021 - 10.15
L'Agència Catalana del Consum ha enviat un requeriment escrit a Vueling perquè expliqui a què es deuen els retards i les cancel·lacions dels últims dies a l'aeroport del Prat. Molts usuaris s'han trobat amb retards d'última hora i, en els dos últims dies s'han suspès 16 vols amb origen o destinació a Barcelona, problemes que l'aerolínia ha atribuït a la vaga de controladors a França. Alguns afectats, però, asseguren que ja fa dies que s'arrosseguen retards generalitzats.
L'agència vol que la companyia aèria concreti les afectacions que hi ha hagut, les causes i quants passatgers s'han vist afectats. I també si hi ha respost adequadament, amb un telèfon d'atenció al client gratuït o amb fulls de queixes i reclamacions.
Consum ha explicat que, des del gener, ha rebut 118 reclamacions relacions amb Vueling. L'agència ha recordat els drets dels usuaris en cas de trobar-se amb retards en el vol.
Avui és notícia
L'acollida de les persones desallotjades del B9 queda en mans d'entitats socials
Què està en joc a les eleccions a Extremadura: d'una patacada del PSOE a les exigències de Vox al PP
Dos nous intents de robatori en oficines de Correus a Extremadura sense afectar les eleccions
Centenars de treballadors espanyols, explotats laboralment als Països Baixos
Eliminen 16 arxius publicats del dossier Epstein, entre ells una foto on apareix Trump