Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Oviedo Cazorla
Eric Garcia renova Barça
Estrella Roja Barça

2.293.000 espectadors van connectar amb La Marató, que va fer una quota del 20,3%, un diumenge en què TV3 va liderar amb un 20%

Ahir, TV3 va ser líder del dia, amb una quota del 20%, la segona millor de la temporada i gairebé va doblar la segona classificada. La Marató va fer un resultat excel·lent, una quota del 20,3% i líder pràcticament tot el dia. També, molt bones audiències digitals amb dades de rècord

21/12/2020 - 10.29 Actualitzat 21/12/2020 - 12.23

TV3, va ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 20% de quota, la segona millor de la temporada, a 9,8 punts de la segona classificada.

La Marató va fer un resultat excel·lent, amb una quota del 20,3% i 354.000 espectadors de mitjana. A més, va fer una audiència acumulada de 2.293.000 espectadors i va liderar pràcticament tot el dia, des de l'inici fins a les 23.15. El minut més vist del programa va ser a les 22.14, amb una quota del 22,1% i 630.000 espectadors.

Audiències digitals de rècord

Més de 204.000 usuaris únics van accedir durant el dia als continguts de La Marató als mitjans digitals de la CCMA. És la dada més alta registrada mai i un 33% més que l'any anterior. A més, gairebé 90.000 usuaris únics van veure ahir, en directe o a la carta, La Marató per internet, i és també la dada més alta registrada mai i un 47% superior a la de l'any passat.

Pel que fa al web de La Marató, 162.000 usuaris hi van accedir i més de 71.000 la van utilitzar per fer donatius.

La Marató va ser ahir, diumenge, la segona emissió de televisió més comentada a Twitter a tot Espanya, amb 21.600 missatges, que van generar 7,5 milions d'impressions.

Els telenotícies, els més vistos

Ahir, diumenge, els telenotícies van ser els programes més vistos, amb resultats molt destacats. L'edició del migdia del  "TN cap de setmana", amb Cristina Riba i Ramon Pellicer, va ocupar el primer lloc, amb 763.000 espectadors i una quota del 33,1%, el rècord de la temporada i el quart més vist de l'any. A més, va marcar el minut més vist del dia, a les 14.58, amb 814.000 i una quota del 34,5%. I el segon lloc va ser per a l'informatiu del vespre, amb 728.000 espectadors i un 25,5% de quota, el tercer millor resultat de la temporada.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)

tv3.cat

#audiènciesTV3