Loteria Nadal 2025
Arxius Epstein
Inuncat
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
B9 de Badalona
Shein
Sospitós Universitat de Brown
UE Ucraïna fons russos congelats
Ordeig IRTA-CReSA
Incendi Hospitalet de Llobregat
Barça Baskonia
Punter Pascual
Joan Laporta

744.000 espectadors van connectar amb l'especial "La guerra eterna" en un cap de setmana que TV3 lidera

TV3 lidera el cap de setmana, diumenge, amb un 12,6% de quota, i dissabte, amb un 11,9%. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, l'especial informatiu "La guerra eterna", el "Tarda de cine" i "Col·lapse"

16/10/2023 - 13.06 Actualitzat 16/10/2023 - 13.06

Un diumenge més, TV3 va ser líder, amb un 12,6% de quota. Cinc dels sis programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", conduit per Cristina Riba i Ramon Pellicer, en segon lloc, amb 469.000 espectadors, un 21,2% i una audiència acumulada de 984.000 persones. L'edició del migdia dels informatius va ser tercera, amb 357.000 espectadors, un 23,1% de quota i hi van connectar 660.000 persones.

El va seguir l'especial informatiu "La guerra eterna", amb una quota del 15,5%, 271.000 espectadors i 744.000 persones d'audiència acumulada.

També van destacar al rànquing l'"Atrapa'm si pots: millors moments", que va fer una quota del 13,5% i 235.000 espectadors, el millor resultat de la temporada; el "Tarda de cine" amb "Assassinat a Tolosa", que va registrar un 12,5% de quota i 200.000 espectadors i el "Tarda de cine 2", amb la pel·lícula "Assassinat a les Landes", amb 123.000 espectadors i un 9% de quota.

Dissabte, TV3 lidera

I pel que fa a dissabte, també va ser la més vista, amb un 11,9% de quota. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja. Les dues edicions de l'informatiu cap de setmana van ocupar els primers llocs, la del migdia, amb una quota del 29%, 375.000 espectadors i una audiència acumulada de 673.000 espectadors; i la del vespre, amb 322.000 espectadors, un 19,4% de quota i hi van connectar 671.000 persones.

El podi el va completar el "Tarda de cine", amb "Abans de tu", que va obtenir una quota del 14,3% i 189.000 espectadors. El va seguir "Col·lapse", amb Ricard Ustrell. Hi van connectar 601.000 espectadors, va fer una quota mitjana del 12% i 158.000 espectadors i va liderar la franja.

També en el rànquing dels programes més vistos va destacar el "Zona zàping", amb 130.000 espectadors i un 12,5% de quota i l'"Atrapa'm si pots: millors moments", amb una quota del 9,3% i 126.000 espectadors.

Creix el consum al web del 3Cat i els continguts del SX3 destaquen a la carta

La setmana passada va créixer el número de pàgines vistes al web del 3Cat i va superar les 7.200.000 i els usuaris únics van arribar gairebé al 1.500.000.

Destaca el directe dels continguts informatius i de l'especial "La guerra eterna". als continguts del conflicte entre Hamàs i Israel han accedit 188.000 usuaris únics.

Pel que fa als continguts del SX3, 4 dels seus programes se situen entre els 10 més vistos a la carta de tot TV3, i destaca "Titó", que fa la millor audiència des del juliol, i el "MIC", que fa la tercera millor xifra de reproduccions a la carta de l'últim any.

I a les xarxes socials, un vídeo de l'"APM?", amb el retrobament amb un dels seus mítics personatges supera el milió de reproduccions entre Instagram i Facebook. I el vídeo d'Esport3 a Instagram sobre la travessa pels Pirineus de Kílian Jornet registra 625.000 reproduccions.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

#AudiènciesTV3