Caprabo llança una iniciativa per vendre "igual o més barat" que Mercadona
Barcelona (ACN).- La cadena de supermercats Caprabo ha presentat aquest dimecres 'El comparador', una iniciativa per vendre "igual o més barat" que Mercadona. El programa compara els preus del supermercat amb el seu principal competidor, i retorna la diferència al client en cas que el cost final de la compra sigui més car. Segons Alberto Ojinaga, Director General de la cadena, 'El Comparador' vol canviar la percepció dels preus de Caprabo: "El client pot comprar tan barat com a qualsevol lloc, volem convertir la realitat en percepció", ha dit. La iniciativa s'aplicarà a 2.500 productes -de marca pròpia, de fabricant o frescos-, i només va dirigida a les compres amb targeta Caprabo -un 75% segons l'empresa.
18/09/2013 - 17.00 Actualitzat 18/09/2013 - 17.00
Avui és notícia
De la patacada del PSOE al preu de Vox al PP: què està en joc a les eleccions a Extremadura

Entitats socials es mobilitzen per acollir els desallotjats del B9 de Badalona i que no dormin al ras
Centenars de treballadors espanyols, explotats laboralment als Països Baixos
La persecució de les dones a l'Afganistan: un risc creixent per a la seva salut
La inflació i els impostos afecten la loteria de Nadal: de retirar-se fa 20 anys a tapar forats