
Barcelona
Consum demana explicacions a Vueling pels retards i les cancel·lacions dels últims dies
La companyia atribueix els retards i les cancel·lacions a la vaga de controladors a França
Redacció
28/06/2016 - 19.15 Actualitzat 09/11/2021 - 10.15
L'Agència Catalana del Consum ha enviat un requeriment escrit a Vueling perquè expliqui a què es deuen els retards i les cancel·lacions dels últims dies a l'aeroport del Prat. Molts usuaris s'han trobat amb retards d'última hora i, en els dos últims dies s'han suspès 16 vols amb origen o destinació a Barcelona, problemes que l'aerolínia ha atribuït a la vaga de controladors a França. Alguns afectats, però, asseguren que ja fa dies que s'arrosseguen retards generalitzats.
L'agència vol que la companyia aèria concreti les afectacions que hi ha hagut, les causes i quants passatgers s'han vist afectats. I també si hi ha respost adequadament, amb un telèfon d'atenció al client gratuït o amb fulls de queixes i reclamacions.
Consum ha explicat que, des del gener, ha rebut 118 reclamacions relacions amb Vueling. L'agència ha recordat els drets dels usuaris en cas de trobar-se amb retards en el vol.
Avui és notícia
L'acollida de les persones desallotjades del B9 queda en mans d'entitats socials
Ángela Valeiras, la doctora que acull dos joves desallotjats de l'institut B9 de Badalona
Què està en joc a les eleccions a Extremadura: d'una patacada del PSOE a les exigències de Vox al PP
Dos nous intents de robatori en oficines de Correus a Extremadura sense afectar les eleccions
Centenars de treballadors espanyols, explotats laboralment als Països Baixos