Loteria de Nadal 2025
Comicis a Extremadura
Tiroteig a Johannesburg
Dossier Epstein
Tales il·legals arbres
Mort violenta Molins de Rei
Inuncat
Oficines Correus Extremadura
B9 de Badalona
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
Christensen
Girona Atlètic de Madrid
Vinicius

Barcelona

Consum demana explicacions a Vueling pels retards i les cancel·lacions dels últims dies

La companyia atribueix els retards i les cancel·lacions a la vaga de controladors a França

Redacció

28/06/2016 - 19.15 Actualitzat 09/11/2021 - 10.15

L'Agència Catalana del Consum ha enviat un requeriment escrit a Vueling perquè expliqui a què es deuen els retards i les cancel·lacions dels últims dies a l'aeroport del Prat. Molts usuaris s'han trobat amb retards d'última hora i, en els dos últims dies s'han suspès 16 vols amb origen o destinació a Barcelona, problemes que l'aerolínia ha atribuït a la vaga de controladors a França. Alguns afectats, però, asseguren que ja fa dies que s'arrosseguen retards generalitzats. 

L'agència vol que la companyia aèria concreti les afectacions que hi ha hagut, les causes i quants passatgers s'han vist afectats. I també si hi ha respost adequadament, amb un telèfon d'atenció al client gratuït o amb fulls de queixes i reclamacions. 

Consum ha explicat que, des del gener, ha rebut 118 reclamacions relacions amb Vueling. L'agència ha recordat els drets dels usuaris en cas de trobar-se amb retards en el vol.