Barcelona
El Fòrum ja ha cobert el 90% del seu pressupost de patrocini
A vuit mesos de la celebració del Fòrum Barcelona 2004, ja s'han cobert 55 milions d'euros en concepte de patrocini dels 63 previstos. Les empreses Endesa, Telefònica, El Corte Inglés i Toyota hi aporten cadascuna 9 milions, i tretze empreses més hi destinen 1,8 milions. L'organització no descarta que en els pròxims mesos les aportacions dels patrocinadors superin la xifra prevista, que es destinarà íntegrament a les campanyes publicitàries per donar a conèixer el Fòrum. La campanya de comunicació s'intensificarà durant les festes de la Mercè; quan falti mig any per la inauguració; per Nadal; i també quan faltin 100 dies per la inauguració i per Sant Jordi.
16/09/2003 - 00.00 Actualitzat 29/04/2004 - 17.54
Avui és notícia
L'acollida de les persones desallotjades del B9 queda en mans d'entitats socials
Què està en joc a les eleccions a Extremadura: d'una patacada del PSOE a les exigències de Vox al PP
Centenars de treballadors espanyols, explotats laboralment als Països Baixos
Eliminen 16 arxius publicats del dossier Epstein, entre ells una foto on apareix Trump
La persecució de les dones a l'Afganistan: un risc creixent per a la seva salut