Madrid

El Ministeri d'Interior diu que l'únic que espera d'ETA és la seva dissolució

El Ministeri d'Interior diu que l'únic que espera d'ETA és la seva dissolució i recorda al món abertzale que legalitat no significa impunitat.

Redacció

El Ministeri d'Interior diu que l'únic que espera d'ETA és la seva dissolució i recorda al món abertzale que "legalitat no significa impunitat".
Fonts del departament que dirigeix Jorge Fernández Díaz han respost així al comunicat de l'organització en què ETA sosté que no pot "acceptar" que hagi de "renegar" de la seva "trajectòria de lluita i assumir el relat dels opressors", malgrat que aposta per abordar una "reconciliació nacional" para curar ferides a Euskadi.

"D'ETA, l'única cosa que esperem és la seva dissolució", han dit fonts d'Interior, que han recordat al món abertzale que "legalitat no significa impunitat".