Loteria Nadal 2025
Arxius Epstein
Inuncat
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
B9 de Badalona
Shein
Sospitós Universitat de Brown
UE Ucraïna fons russos congelats
Ordeig IRTA-CReSA
Incendi Hospitalet de Llobregat
Barça Baskonia
Punter Pascual
Joan Laporta

CCRTV INTERACTIVA

El portal 3xl.net supera els 7.800.000 pàgines vistes

El portal juvenil de la CCRTV Interactiva, 3xl.net, ha arribat a les 7.860.097 visites el mes de maig. Això el converteix en el portal en llengua catalana més vist. Cap lloc d'Internet en català havia superat els 7 milions. El joc de Shin-Chan Ultraheroi ha estat el causant de la pujada espectacular d'audiència. Fa pocs dies, el portal va canviar completament per millorar continguts, disseny i navegació.

21/06/2002 - 00.00 Actualitzat 09/11/2006 - 08.46

La incorporació del joc "Shin-Chan Ultraheroi", protagonitzat pel ja mític personatge manga del K3, ha estat sens dubte un dels detonants de la pujada espectacular del trànsit en el portal juvenil en català 3xl.net. En total, 7.860.097 pàgines vistes el maig del 2002. En el joc, el simpàtic i polèmic Shin-Chan ha d'anar passant pantalles, recollint la màscara de l'ultraheroi i, per descomptat, esquivant els pebrots. Juntament amb l'augment del trànsit, el nombre d'usuaris registrats al 3xl.net també està seguint una progressió ascesdent. Actualment, hi ha 118.000 usuaris inscrits en el portal. Es tracta d'un registre gratuït i obert a tothom, que et permet accedir a alguns serveis específics del 3xl.net, com són un compte de correu, alguns jocs, els fòrums, els xats o els concursos. En aquest sentit, una altra de les claus de l'èxit de la web ha estat el Megaconcurs, on se sortegen tres viatges al Japó entre els usuaris que demostrin saber més sobre els diferents temes que es tracten a la web i al programa de televisió. Tot sembla indicar que el 3xl.net continuarà mantenint-se en els mateixos nivells de trànsit, sobretot tenint en compte que el 18 de juny passat es va posar en marxa una àmplia remodelació, com a colofó del seu segon aniversari. A més d'un canvi estètic, que fa la web més atractiva i navegable, s'han ampliat els continguts, el nombre de jocs, el dinamisme i la interactivitat amb l'usuari, amb un consultori, tests i enquestes d'actualitat.