Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Norris F1
Gazzaniga Elx Girona
Madrid Celta

Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts, els més vistos del cap de setmana

TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,1%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius, el "30 minuts" i el "No pot ser!"

06/05/2019 - 12.12 Actualitzat 06/05/2019 - 12.08

TV3 va ser líder amb comoditat de dissabte, amb una quota del 12,1%. Els tres programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana migdia", que condueixen Ramon Pellicer i Cristina Riba, en primer lloc, amb una quota del 22% i 344.000 espectadors. El va seguir l'edició del vespre, amb 333.000 espectadors i un 16,4% de quota. I el tercer lloc del rànquing dels més vistos va ser per al "Preguntes freqüents", amb 300.000 espectadors i un 17,7% de quota.

Els telenotícies i el "30 minuts", els més vistos de diumenge

Quatre dels sis programes més vistos diumenge van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", el primer, amb una quota del 23,3% i 608.000 espectadors. El va seguir el "30 minuts" titulat "Víctimes de l'oli de palma", amb una quota del 13,8% i 403.000 espectadors.

El cinquè lloc va ser per al "TN cap de setmana migdia", amb una quota del 22,7% i 322.000 espectadors. I, tot seguit, el "No pot ser!", amb una quota de l'11,1% i 270.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat