
Els telenotícies i el "30 minuts", entre els més vistos del cap de setmana
TV3 va liderar el dissabte, amb una quota del 10,9%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies i el "30 minuts", líders de la seva franja
22/07/2019 - 12.37 Actualitzat 22/07/2019 - 12.34
Dissabte TV3 va ser líder, amb una quota del 10,9%. Els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana migdia", en primer lloc, amb una quota del 21,6% i 325.000 espectadors. El va seguir l'edició del vespre, amb 302.000 espectadors i un 21,9% de quota.
El vuitè lloc va ser per al "Preguntes freqüents", amb 168.000 espectadors i un 13,8% de quota.
Els telenotícies i el "30 minuts", entre els més vistos d'ahir diumenge
Els tres programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 362.000 espectadors i una quota del 20,8%. En segon lloc, l'edició del migdia, amb una quota del 21,1% i 300.000 espectadors. El "30 minuts" titulat "Canvi climàtic: l'empremta humana", va ser tercer, amb una quota del 13,9% i 298.000 espectadors.
El vuitè lloc va ser pel "Tarda de cine" "Ballem?", amb 172.000 espectadors i una quota de l'11,1%. I "This is art" ocupa l'onzè lloc, amb una quota del 8,2% i 163.000 espectadors.
(Font: Kantar, ind. 4 i +)
Avui és notícia
Any horrible de la ramaderia: què explica la conjunció de dermatosi, pesta porcina i grip aviària
Com es treballa a l'IRTA-CReSA, el laboratori en el punt de mira de la pesta porcina africana
Reintroduir el llop per controlar la població de senglars? L'opinió d'ecologistes i ramaders
La mirada de quatre mestres sobre el sistema educatiu: "No podem atendre amb dignitat"
Sanitat vol limitar la gestió privada d'hospitals públics per evitar escàndols com el de Torrejón