Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Betis - Barça
Ferran Torres
Busquets Alba MLS

Els telenotícies i el "30 minuts", entre els més vistos del cap de setmana

TV3 va liderar el dissabte, amb una quota del 10,9%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies i el "30 minuts", líders de la seva franja

22/07/2019 - 12.37 Actualitzat 22/07/2019 - 12.34

Dissabte TV3 va ser líder, amb una quota del 10,9%. Els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana migdia", en primer lloc, amb una quota del 21,6% i 325.000 espectadors. El va seguir l'edició del vespre, amb 302.000 espectadors i un 21,9% de quota.

El vuitè lloc va ser per al "Preguntes freqüents", amb 168.000 espectadors i un 13,8% de quota.

Els telenotícies i el "30 minuts", entre els més vistos d'ahir diumenge

Els tres programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 362.000 espectadors i una quota del 20,8%. En segon lloc, l'edició del migdia, amb una quota del 21,1% i 300.000 espectadors. El "30 minuts" titulat "Canvi climàtic: l'empremta humana", va ser tercer, amb una quota del 13,9% i 298.000 espectadors.

El vuitè lloc va ser pel "Tarda de cine" "Ballem?", amb 172.000 espectadors i una quota de l'11,1%. I "This is art" ocupa l'onzè lloc, amb una quota del 8,2% i 163.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat