Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Betis - Barça
Ferran Torres
Busquets Alba MLS

Els telenotícies, la Cantada d'Havaneres i el "30 minuts", entre els més vistos del cap de setmana

TV3 va liderar dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i la Cantada d'Havaneres. Diumenge van destacar, en els primers llocs del rànquing, les dues edicions dels telenotícies i el "30 minuts"

08/07/2019 - 12.38 Actualitzat 08/07/2019 - 12.34

TV3 va ser líder dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb una quota del 24,9% i 397.000 espectadors. El va seguir l'edició del migdia, amb 304.000 espectadors i un 20,4% de quota.

La tradicional Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, amb 246.000 espectadors i una quota del 15,1%, va ocupar el cinquè lloc del rànquing dels més vistos, va liderar la franja i va millorar el resultat de l'any passat.

Diumenge, bons resultats dels telenotícies i el "30 minuts"

Tres del quatre programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 465.000 espectadors i una quota del 22,2%. Tot seguit es va col·locar l'edició del migdia, amb 376.000 espectadors i un 24,1% de quota.

I el "30 minuts" titulat "La mafia jove" va ser quart, amb una quota del 12,9% i 291.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat