
Els telenotícies, la Cantada d'Havaneres i el "30 minuts", entre els més vistos del cap de setmana
TV3 va liderar dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i la Cantada d'Havaneres. Diumenge van destacar, en els primers llocs del rànquing, les dues edicions dels telenotícies i el "30 minuts"
08/07/2019 - 12.38 Actualitzat 08/07/2019 - 12.34
TV3 va ser líder dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb una quota del 24,9% i 397.000 espectadors. El va seguir l'edició del migdia, amb 304.000 espectadors i un 20,4% de quota.
La tradicional Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, amb 246.000 espectadors i una quota del 15,1%, va ocupar el cinquè lloc del rànquing dels més vistos, va liderar la franja i va millorar el resultat de l'any passat.
Diumenge, bons resultats dels telenotícies i el "30 minuts"
Tres del quatre programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 465.000 espectadors i una quota del 22,2%. Tot seguit es va col·locar l'edició del migdia, amb 376.000 espectadors i un 24,1% de quota.
I el "30 minuts" titulat "La mafia jove" va ser quart, amb una quota del 12,9% i 291.000 espectadors.
(Font: Kantar, ind. 4 i +)
Avui és notícia
Any horrible de la ramaderia: què explica la conjunció de dermatosi, pesta porcina i grip aviària
Com es treballa a l'IRTA-CReSA, el laboratori en el punt de mira de la pesta porcina africana
Reintroduir el llop per controlar la població de senglars? L'opinió d'ecologistes i ramaders
La mirada de quatre mestres sobre el sistema educatiu: "No podem atendre amb dignitat"
Sanitat vol limitar la gestió privada d'hospitals públics per evitar escàndols com el de Torrejón