Els webs de la CCMA superen el milió d'usuaris a l'agost
Els portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han sumat 1,151 milions d'usuaris únics durant l'agost (un 30% més que l'agost del 2009) i més de 800.000 seguidors a les xarxes socials Facebook i Twitter.
13/09/2010 - 17.27 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11
Segons les dades que audita OJD, Televisió de Catalunya ha enregistrat 810.000 usuaris únics (+36%), i Catalunya Ràdio, 172.000 (+34%). Amb aquestes xifres, l'audiència a internet de la CCMA es manté per onzè mes consecutiu per sobre del milió d'usuaris únics. Els portals de la Corporació obtenen increments d'audiència gairebé generalitzats respecte a l'agost de l'any passat. El 3cat24.cat acaba el mes amb 280.000 usuaris únics (+16%) i és el mitjà informatiu en català més seguit a la xarxa. El Super3, per la seva banda, aconsegueix 92.000 usuaris únics (+26%) en plena època de vacances; ClubdeCuines, 20.000 (+14%); i Elsesports.cat, que continua líder en la seva categoria, 83.000, amb una significativa pujada d'un 7% en un mes en què l'actualitat esportiva es relaxa. Més demanda d'àudio i vídeo en directe i a la carta L'increment no és només d'audiència, sinó també de consum d'àudio i vídeo des del web. Quant al vídeo, s'han enregistrat 2,2 milions de visualitzacions (+55%, en comparació amb l'agost passat) i 209.000 hores servides (+53%). Els més seguits al 3alacarta són el "Telenotícies", "Els Matins" i "El temps". Pel que fa al consum d'àudio, el mes passat hi va haver 1,6 milions d'audicions (+7%) i 559.000 hores consumides (+20%). La demanda de programes a la carta ha crescut un 64% respecte a l'any anterior. Els més escoltats són "L'ofici de viure", "El matí de Catalunya Ràdio" i "En guàrdia". La mitjana de consum dels directes també s'ha incrementat. Ha crescut en 10 minuts i ha passat dels 21 al 31 minuts en un any, un creixement de prop del 50%. Els programes, plenament presents a les xarxes socials També cal destacar l'èxit de la presència de la CCMA a les xarxes socials. A Twitter, per exemple, els diferents espais de TV3 i Catalunya Ràdio sumen 26.000 seguidors, un 13,5% més que al juliol. El compte de TV3 a Twitter és líder, amb 3.600 seguidors, seguit del del 3cat24.cat i el d'"APM?", amb 2.800 i 2.200 seguidors, respectivament. Pel que fa a Facebook, la CCMA suma 789.000 seguidors, un 7,7% més que al juliol. "APM?" continua líder, amb 229.000 seguidors (+9,1%), seguit de "Crackòvia" i "Polònia". A YouTube s'han enregistrat 1,2 milions de visualitzacions de vídeos de TV3, Catalunya Ràdio i iCat fm, que complementen l'oferta dels respectius portals.
Avui és notícia
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners

Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA
Activada l'alerta Inuncat pel risc de pluges abundants al litoral i prelitoral de Barcelona i Girona