Loteria Nadal 2025
Inuncat
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
B9 de Badalona
Shein
Sospitós Universitat de Brown
UE Ucraïna fons russos congelats
Ordeig IRTA-CReSA
Incendi Hospitalet de Llobregat
Avatar
Guardiola
Pedri Barça
Joan Laporta

Els webs de la CCMA superen el milió d'usuaris a l'agost

Els portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han sumat 1,151 milions d'usuaris únics durant l'agost (un 30% més que l'agost del 2009) i més de 800.000 seguidors a les xarxes socials Facebook i Twitter.

13/09/2010 - 17.27 Actualitzat 30/11/2022 - 13.11

Segons les dades que audita OJD, Televisió de Catalunya ha enregistrat 810.000 usuaris únics (+36%), i Catalunya Ràdio, 172.000 (+34%). Amb aquestes xifres, l'audiència a internet de la CCMA es manté per onzè mes consecutiu per sobre del milió d'usuaris únics. Els portals de la Corporació obtenen increments d'audiència gairebé generalitzats respecte a l'agost de l'any passat. El 3cat24.cat acaba el mes amb 280.000 usuaris únics (+16%) i és el mitjà informatiu en català més seguit a la xarxa. El Super3, per la seva banda, aconsegueix 92.000 usuaris únics (+26%) en plena època de vacances; ClubdeCuines, 20.000 (+14%); i Elsesports.cat, que continua líder en la seva categoria, 83.000, amb una significativa pujada d'un 7% en un mes en què l'actualitat esportiva es relaxa. Més demanda d'àudio i vídeo en directe i a la carta L'increment no és només d'audiència, sinó també de consum d'àudio i vídeo des del web. Quant al vídeo, s'han enregistrat 2,2 milions de visualitzacions (+55%, en comparació amb l'agost passat) i 209.000 hores servides (+53%). Els més seguits al 3alacarta són el "Telenotícies", "Els Matins" i "El temps". Pel que fa al consum d'àudio, el mes passat hi va haver 1,6 milions d'audicions (+7%) i 559.000 hores consumides (+20%). La demanda de programes a la carta ha crescut un 64% respecte a l'any anterior. Els més escoltats són "L'ofici de viure", "El matí de Catalunya Ràdio" i "En guàrdia". La mitjana de consum dels directes també s'ha incrementat. Ha crescut en 10 minuts i ha passat dels 21 al 31 minuts en un any, un creixement de prop del 50%. Els programes, plenament presents a les xarxes socials També cal destacar l'èxit de la presència de la CCMA a les xarxes socials. A Twitter, per exemple, els diferents espais de TV3 i Catalunya Ràdio sumen 26.000 seguidors, un 13,5% més que al juliol. El compte de TV3 a Twitter és líder, amb 3.600 seguidors, seguit del del 3cat24.cat i el d'"APM?", amb 2.800 i 2.200 seguidors, respectivament. Pel que fa a Facebook, la CCMA suma 789.000 seguidors, un 7,7% més que al juliol. "APM?" continua líder, amb 229.000 seguidors (+9,1%), seguit de "Crackòvia" i "Polònia". A YouTube s'han enregistrat 1,2 milions de visualitzacions de vídeos de TV3, Catalunya Ràdio i iCat fm, que complementen l'oferta dels respectius portals.