Freixenet treu al mercat el 'miniblack', una nova línia adreçada al públic 'informal' i d'ambients 'creatius'
Barcelona.- Freixenet ha aprofitat la seva presència en el Saló Internacional d'Alimentària per presentar un nou producte que es comercialitza des de fa ja uns mesos sota la marca 'miniblack by Freixenet', però que es presenta com novetat a Alimentària. L'aportació d'aquesta línia de producte ve donada per ser una ampolla individual similar al tradicional 'benjami' però amb un disseny jove i amb el fet original que el tap de rosca es converteix amb la copa on es pot beure el producte. Un cop obert, el tap s'enrosca a l'ampolla i es transforma amb una copa amb un peu que és la mateixa ampolla. Ignasi Benito, cap de producció de 'miniblack', ha explicat que el públic objectiu d'aquest producte és gent jove d'ambients 'informals', 'creatius' i assidus de locals de moda.
10/03/2008 - 21.30 Actualitzat 10/03/2008 - 21.30
Avui és notícia
Què està en joc a les eleccions a Extremadura: d'una patacada del PSOE a les exigències de Vox al PP

Entitats socials es mobilitzen per acollir els desallotjats del B9 de Badalona i que no dormin al ras
Centenars de treballadors espanyols, explotats laboralment als Països Baixos
Eliminen 16 arxius publicats del dossier Epstein, entre ells una foto on apareix Trump
La persecució de les dones a l'Afganistan: un risc creixent per a la seva salut