Barcelona
La Generalitat respon al RACC que la C-31 no és una autovia
La Direcció General de Carreteres de la Generalitat ha contestat a la Fundació RACC que la C-31 no està considerada com a autovia, ja que no s'ajusta als requisits tècnics establerts, i ha assegurat que, per tant, la senyalització i els límits de velocitat són els adequats a una carretera.
10/04/2003 - 00.00 Actualitzat 09/11/2006 - 10.03
Davant l'estudi presentat per la Fundació RACC, on es conclou que la C-31 de Barcelona a Castelldefels hauria d'estar senyalitzada com a carretera i no com autovia, la Generalitat de Catalunya ha afirmat que aquesta via mai ha estat qualificada com a autovia, ja que no s'ajusta als requisits tècnics necessaris fixats. Històricament aquesta via ha estat popularment coneguda com l'"autovia de Castelldefels", però l'únic tram d'aquesta via que compleix aquests els requisits d'una autovia és el que va des de l'aeroport fins a Barcelona, que ja està corresponentment senyalitzat, segons la Generalitat. La Direcció General de Carreteres ha assegurat que no existeix cap base legal per qualificar la C-31 d'autovia, ja que a l'annex 1 de la Llei 19/2001 de 19 de desembre en cap moment esmenta la C-31 com a autovia.
Avui és notícia
Publicat el Dossier Epstein: milers de documents de la xarxa pedòfila de l'empresari amic de Trump
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners
Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA