La Vinícola del Priorat incrementa en un 30% les vendes i expandeix el vi 'Ònix' a Amèrica
Madrid.- La Vinícola del Priorat ha tancat la campanya de comercialització de la seva marca Ònix, de gamma alta de vi negre, amb un increment del 12% en l'embotellat, un augment de vendes del 30% en l'agrobotiga i l'expansió de productes a Amèrica. Els responsables de la Vinícola han fet balanç de la campanya en el marc de la Fira Gurmed de Madrid.
11/05/2006 - 13.45 Actualitzat 05/11/2019 - 12.58
Avui és notícia
Publicat el Dossier Epstein: milers de documents de la xarxa pedòfila de l'empresari amic de Trump

20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners
Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA